آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند/ از جملات رییس کل بانک مرکزی در صداوسیما متاسف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند،…

روحانی: دولت با تمام توان برای کمک به مردم استان کرمانشاه وارد عمل شده



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رئیس‌جمهو در بدو ورود به کرمانشاه جهت بازدید از مناطق زلزله زده اعلام کرد: من به تمام آسیب دیدگان این حادثه می‌گویم که دولت با تمام توان برای کمک به شما وارد عمل شده است و تلاش بر این است که در کوتاه ترین مدت زمانی ممکن مشکلات و معضل به وجود آمده را حل کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای ما بوده و نمی‌خواستیم در چنین شرایطی که مردم غم‌دارند و دچار مصیبت شده‌اند با مردم عزیز این منطقه دیدار کنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در روزهای خوش و برای افتتاح طرح و پروژه‌های عمرانی به این منطقه بیاییم و خدمت مردم کرمانشاه باشیم.

 

وی با بیان اینکه مردم این دیار مرزبانان و مرزداران خوبی برای ایران عزیز هستند، اظهار کرد: متاسفانه به خاطر زلزله ای که پیش آمد صدها نفر جان خود را از دست دادند و هزاران نفر نیز مجروح شدند و این آلام ، دردی برای تمام ایرانیان است. من به نمایندگی از ملت ایران به همه مردم کرمانشاه تسلیت می گویم و به آنها می گویم که تمام مردم به فکر آنها هستند. هیچ ایرانی نیست که فکر مردم کرمانشاه نباشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------