آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

مدت‌هاست تریبون نماز جمعه در اختیار یک جریان فکری خاص قرار دارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,موسوی لاری

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاسی کشور گفت: در طول ۴ سال اخیر آقای ناطق و دوستان ما باهم در ارتباط بودند و جلسات و تعاملات فکری داشتند؛ اما همان طور که وی تاکید بر حفظ مواضع فکری خود دارد ما هم مواضع اصلاح‌طلبی خودمان را داریم و باید بگویم که دوستی و رفاقتی بین ناطق‌نوری و اصلاح‌طلبان وجود دارد، طبیعی است. 

حجت‌الاسلام سید عبدالواحد موسوی‌لاری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره بازگشت حجت‌الاسلام ناطق‌نوری به عرصه سیاسی که این روزها از سوی چهره‌های اصولگرا مانند محمدرضا باهنر مطرح می‌شود، گفت: اگر آقای ناطق نوری  را به عنوان یک فعال سیاسی در نظر بگیریم ایشان هیچ وقت از عرصه سیاسی دور نبودند که حال بخواهند بازگردند، اما اگر بخواهیم وی به حوزه اجرا بازگردد من خیلی بعید می‌دانم که آقای ناطق دوباره مسئولیت اجرایی بر عهده بگیرد.

 

وزیر کشور دوران اصلاحات یادآور شد: ناطق نوری در عرصه سیاسی کشور فعال است در انتخابات اخیر مشاهده کردید در  کنار سایر نیروهای سیاسی فعالیت کرد و حضور داشت.

 

ناطق نوری نمی‌خواهد در قالب جناح اصولگرا فعالیت کند

 

وی در پاسخ به این سؤال، اگر به عرصه اجرایی کشور بازگردد به کدام جریان سیاسی گرایش پیدا خواهد کرد، گفت: معتقدم راهی که آقای ناطق نوری با وجود این که یک اصولگراست در پیش گرفته این است که نمی‌خواهد در قالب جناح اصولگرا فعالیت کند و با احزاب و تشکل‌های آنان همکاری داشته باشد.

 

موسوی‌لاری تاکید: ناطق‌نوری سعی می‌کند چارچوب‌های فکری خود را حفظ کند اما از نظر وابستگی به تشکل‌های سیاسی سعی می‌کند از احزاب اصولگرا اجتناب و دوری کند.

 

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که آیا اصلاح‌طلبان با ناطق نوری جلسه و یا دیداری داشته‌اند، عنوان کرد:  بله در طول این ۳ و ۴ سال اخیر آقای ناطق و دوستان ما باهم در ارتباط بودند و جلسات و تعاملات فکری داشتند؛ اما همان طور که وی تاکید بر حفظ مواضع فکری خود دارد ما هم مواضع اصلاح‌طلبی خودمان را داریم و باید بگویم که دوستی و رفاقتی بین ناطق‌نوری و اصلاح‌طلبان وجود دارد، طبیعی است.

 

مدت‌هاست نماز جمعه در دست یک جریان فکری خاص است

 

وی درباره حضور شخصیت‌ها و ظرفیت‌هایی مانند ناطق نوری پشت تریبون نماز جمعه با بیان این که حداقل ۲۰ سال است تریبون نمازهای جمعه در اختیار یک جناح خاص است، گفت: مدت‌هاست نماز جمعه ما در دست یک جریان فکری خاص است و این مسئله جدیدی نیست.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان داد: اگر میدان را برای چهره‌های اصلی نظام، زجرکشیده‌ها و مبارزان قبل انقلاب باز کنیم و از افرادی که دل در گرو انقلاب دارند، استفاده کنیم به نفع نظام و فرهنگ غنی اسلامی کشورمان است.

 

 وی تاکید کرد: روندی که در چندین سال اخیردر نماز جمعه دنبال شده این است که یک طیف و جریان خاص این تریبون را در اختیار دارند و هر طور که بخواهند اظهارنظر و عمل می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------