آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

احمدی‌نژاد امروز، تاوان سکوت دیروز



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , احمدی‌نژاد

 

احمدی‌نژاد این روزها برای عده‌ای احمدی‌نژاد دیگری شده است. او که یک روز معجزه قرن، شبیه پیامبران، نظر کرده امام زمان و تحقق وعده الهی قلمداد می‌شد و معیار انقلابی‌گری برخی بود، امروز منحرف، لات، دروغگو، سردسته فرقه زنبیلیه، خیانت‌کار و دغل باز نامیده می‌شود.

 

روزهایی نه چندان دور احمدی‌نژاد و یارانش در همین چهره و ژست منتها در قامت مصادره جریان اصول‌گرایی علیه یاران امام و دلسوزان واقعی نظام همین رفتارها را پیشه‌ کرد و همین بساط بگم بگم را راه انداخت تا اطراف رهبری را از یاران واقعی و دلسوز خلوت کند. منتها کسانی که امروز از کنش‌ها و واکنش‌های احمدی‌نژاد انگشت حیرت به دندان گرفته و یا علیه او برآشفته‌اند، دیروز از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و رفتارهای او را ستایش می‌کردند. همان موقع افرادی که به کم بصیرتی و یا بی‌بصیرتی متهم می‌شدند بارها به آنها هشدار دادند که این احمدی‌نژاد به شما هم رحم نخواهد کرد. برای او هاشمی خاکریز اول است؛ اگر ذره‌ای از شما احساس خطر کند، بدتر از آنچه با هاشمی کرد، با شما خواهد کرد، ولی گویا همه آنها ناشنوا شده بودند. برخی می‌گویند مشایی احمدی‌نژاد را سحر کرده است، ولی واقعیت این بود که احمدی‌نژاد آقایان را سحر کرده بود که بدیهی‌ترین علائم و هشدارهای امروز را نمی‌دیدند.

 

حامیان احمدی‌نژاد بی‌تردید امروز هزینه سنگینی را نزد ملت دارند می‌پردازند و با سؤالات و ابهامات زیادی در افکار عمومی روبرو هستند. عده‌ای از حامیان رسما در خلوت و جلوت به اشتباه خود دارند اقرار می‌کنند، ولی جای تأسف است افرادی که غالبا از کشف کنندگان پدیده احمدی‌نژاد هستند، به جای اینکه در همراهی با احمدی‌نژاد در ظلم کردن به دیگران توبه کنند و از مردم عذرخواهی کنند و از آقای هاشمی حلالیت بطلبند و از دیگران دلجویی کنند، شروع کرده‌اند با آسمان و ریسمان بافتن کار خود را توجیه کنند و ادعا می‌کنند ملاک‌ما، حال فعلی افراد است.

 

ولی آنها قبل از این ادعا باید این سؤال را پاسخ دهند اگر ملاک شما براي کارهایی که کرده‌اید این است که ملاک حال فعلی افراد است پس چرا خودتان را خواص بابصیرت نامیدید؟ این بود بصیرتتان!؟

 

سرمقاله روزنامه ۱۹دی شماره دوشنبه ۱۳آذر

 

 اخبار  سیاسی  -  خبرآنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------