آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

رهبر انقلاب : ادعای اعلام پایتختی قدس از عجز و ناتوانی آنهاست / فلسطین آزاد خواهد شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب :

ادعای اعلام پایتختی قدس از عجز و ناتوانی آنهاست / فلسطین آزاد خواهد شد / می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند؛ درمقابل، بنای ما نصیحت است / عاقبت کاری که بعضی از دولت‌های منطقه می‌کنند، نابودی خودشان است / جنگ مذهبی راه نخواهد افتاد

رهبر معظم انقلاب گفتند: اینکه آنها ادعا میکنند میخواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست. 

در خجسته سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

 

اینکه آنها ادعا میکنند میخواهند قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کنند، از عجز و ناتوانی آنهاست. در مسئله فلسطین، دست آنها بسته است و نمیتوانند اهدافشان را پیش ببرند

 

پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید.

 

می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند /درمقابل، بنای ما بنای نصیحت است

 

امروز دشمنان و کسانی در مقابل امت اسلامی و راه پیامبر صف کشیده‌اند: آمریکا، استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و شهوترانان در میان امت اسلامی؛ همه صف کشیده‌اند.

 

فرعون، امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه‌ی دنباله‌روهای آن‌ها در منطقه هستند که می‌خواهند در منطقه جنگ راه بیندازند که این نقشه‌ی آمریکاست.

 

خود دولتمردان آمریکا گفته‌اند که باید در منطقه جنگ راه بیندازیم برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود.

 

امروز متأسفانه حاکمان و نخبگانی در این منطقه هستند که به ساز آمریکا می‌رقصند؛ هرچه که آمریکا می‌خواهد، علیه اسلام انجام می‌دهند.

 

ما هیچ اختلافی با ملت‌های مسلمان نداریم، ما اهل وحدتیم؛ اما در مقابل این حرکت علاقه‌مند به وحدت، کسانی هستند که دنبال جنگ هستند و سیاستشان جنگ است. در مقابل اینها ما نصیحت می‌کنیم؛ ما زبانمان زبان نصیحت است؛ بنای ما بنای نصیحت است. عاقبت این کاری که بعضی از دولت‌های منطقه می‌کنند، همان‌طور که در قرآن آمده است، نابودی خودشان است.

 

جنگ مذهبی راه نخواهد افتاد/ ایستادگی کردیم و پیروز شدیم

 

دشمنان امت اسلام، در داخل منطقه‌ی ما این تنش‌ها را راه انداختند به خیال اینکه جنگ مذهبی راه بیندازند ولی خدا توی دهانشان زد و جنگ مذهبی راه نیفتاد و نخواهد افتاد.

 

ما در مقابل تطمیع‌شدگان دشمن ایستادگی کردیم و بحمدالله پیروز شدیم، لکن آن‌ها مسئله‌شان جنگ مذهبی نبود، جنگ طائفی و گروهی بود. آن تعدادی که داعش از سنی‌ها کشت، از شیعه‌ها نکشت.

 

مقابله ما با‌ آنها مقابله با ظلم بود، مقابله با کسانی بود که انسانها را آتش میزدند و زنده پوست میکندند، فساد سیاسی و جنسی و فساد عملی داشتند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------