آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

مطهری: ترامپ ناخواسته به آرمان فلسطین خدمت کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مطهری

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را موجب اتحاد مسلمانان دانست و گفت که این کار باعث تسریع در آزادی فلسطین خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، علی مطهری در یادداشتی با عنوان «خدمت ترامپ به آرمان فلسطین» که آن را در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت:

 

«زمانی که ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بود، من در مصاحبه ای گفتم که انتخاب ترامپ به نفع ایران و جهان اسلام خواهد بود. این سخن برای برخی تعجب برانگیز بود. در چند ماه گذشته خصوصا زمانی که او صحبت از خروج از برجام کرد و اروپا را در مقابل آمریکا قرار داد و امروز که بیت‌المقدس را پایتخت کشور جعلی اسرائیل اعلام کرده و موجب اتحاد مسلمانان در موضوع آزادی فلسطین شده است، در عقیده خودم راسخ تر شده ام. اساساً این یک اصل کلی است که وقتی یک فرد تندرو و نامتعادل رئیس جمهور یک کشور می شود، این امر به نفع دشمنان آن کشور تمام می شود، چون تصمیماتی که او از روی هیجان و احساسات و خودنمایی می گیرد دشمنان او را متحد می کند. این تجربه را در ایران نیز داشتیم و دیدیم در دوره ای دشمنان انقلاب اسلامی متحدتر شدند.

 

ترامپ در مسئله بیت المقدس کاری کرده است که عربستان و ایران در کنار هم قرار گرفته و معترض هستند هرچند بخش خبر سیمای جمهوری اسلامی برخلاف اخلاق رسانه ای مایل نیست مخالفت عربستان با این اقدام ترامپ را اعلام کند.

 

به عقیده من این اقدام ترامپ باعث تسریع در آزادی فلسطین خواهد شد چون حجت را بر کشورها و گروه های مردد در مبارزه با اسرائیل تمام کرد. در واقع ترامپ ناخواسته خدمتی به آرمان فلسطین کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------