آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

قاضی زاده هاشمی: اینطور نمی شود که هم بیایم وسط میدان و 4 سال کار کنیم، هم کتک بخوریم / زمانی کار می کنم که دیگر ما را نزنند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قاضی زاده هاشمی

قاضی زاده هاشمی:

اینطور نمی شود که هم بیایم وسط میدان و 4 سال کار کنیم، هم کتک بخوریم / زمانی کار می کنم که دیگر ما را نزنند / تا تضمینی وجود نداشته باشد، حضور پیدا کردنم در دولت نمی تواند مشکلی را حل کند

 وسط میدان بیاییم و 4 سال کار کنیم آن هم برای مردم ، ملت و انقلاب و درعین حال کتک هم بخوریم. 

وزیربهداشت و درمان و آموزش پزشکی درباره برخی اظهارنظرها پیرامون تخلفات دارویی گفت : مرجعی که باید رسیدگی کند دستگاه قضایی است .

 

به گزارش  انتخاب  به نقل از خبرگزاری ها، سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مواردی از سوی رسانه‌ها درباره تخلفات دارویی اظهار داشت: معمولا حدس و گمان هایی است اما مرجعی که باید رسیدگی کند دستگاه قضایی است .

 

وی ادامه داد: هر کسی که در جایی نکته ای و ایرادی را می‌بیند باید به بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری و دادگاه شکایت خود را ببرد و اگر کسی محکوم شد اطلاع رسانی شود.

 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه سنت بدی و خلاف شرع و اخلاقی در کشور به راه افتاده که کسی با آن برخورد نمی کند و هر کس هر موضوعی را در فضای مجازی و رسانه‌ای مطرح می کند بدون آن که چیزی ثابت شده باشد.

 

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: اگر بخواهیم قانون را قبول نداشته باشیم بهتر است حرف نزنیم. در حالیکه همه باید تابع قانون باشیم ما به دستگاه قضایی اعتماد داریم و در حوزه خودمان ، خودمان را مبرا از خطا نمی دانیم. چرا که ممکن است  خطایی از ما سر بزند و کاستی هایی وجود داشته باشد .

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه در سایر دستگاه ها  نیز خطاها و اشکالاتی وجوددارد و وجود خواهد داشت اظهار کرد: مهم این است که همه ما به دستگاه قضایی اعتماد کنیم و اگر مدرکی داریم در اختیار آن دستگاه ها قرار دهیم که هر آنچه آن‌ها حکم کردند همان را تبعیت کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش برای حضورش در کابینه جدید با وی صحبتی شده است یا خیر اظهار داشت: در مورد حضورم صحبت شده و اولویت کاری ام در دوره جدید این است که اگر بخواهم صادقانه سخن بگویم باید به این موضوع اشاره کنم که این طور نمی شود  کار کرد که ما زندگی و امورشخصیمان را بگذاریم و وسط میدان بیاییم و 4 سال کار کنیم آن هم برای مردم ، ملت و انقلاب و درعین حال کتک هم بخوریم. من این مدلی کار نمی کنم. من زمانی حاضرم که جانم را برای کشور فداکنم که کسانیکه ادعای انقلابی گری دارند، آن‌ها دیگر ما را نزنند. حال اگر کسی ما را می زند که صدای آمریکا و انگلیس پشت آن است فرق می‌کند اما دیگر نهادهای انقلابی که بودجه و اعتبارشان را از انقلاب و نظام و شهدا می گیرند نباید ما را تخریب کنند. آن هم در حوزه ای که مسئولیت اش با من است.

 

قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد:‌ شایعه سازی و وارد ساختن اتهامات نادرست و فضاسازی ها با روح و روان مردم سروکار دارد و به راحتی می‌تواند بخشی از رسانه مردم را تحریک کند و ما نمی توانیم کار را اداره کنیم و تا تضمینی وجود نداشته باشد که آنهایی که هم جنس ما هستند ما را آزار و اذیت نکنند فکر می‌کنم که حضور پیدا کردنم در دولت نمی تواند مشکلی را حل کند؛ چرا که اگر قرار باشد دولت هر روز تنش بلرزد که فلان رسانه و فلان خبرگزاری چه گزارشی وچه تیتری زد ، دیگر ما دائم درگیر حاشیه خواهیم شد و نمی توانیم به مشکلات مردم که کار اصلی ما است رسیدگی کنیم. البته نقد خوب است اما با اتهام زدن کار مردم پیش نمی رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------