آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

ظفرقندی: این روزها شاهد صدق پیش‌بینی‌های آیت‌الله هاشمی هستیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , آیت‌الله هاشمی

دبیرکل انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران گفت: در سالروز درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهد صدق پیش‌بینی‌های او هستیم. امروز کوس رسوایی افرادی که آیت‌الله پیش‌بینی کرده بود، نواخته شده است.

به گزارش ایسنا، ظفرقندی در بیست‌وپنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی با اشاره به اینکه شاهد برگزاری  بیست و پنجمین مجمع اصلاح‌طلب و تاثیرگذار در سراسر کشور هستیم، اظهار کرد: سال گذشته و امسال این مجمع بدون حضور آیت‌الله هاشمی برگزار شد، اما ما امروز شاهد صدق نظرات و پیش‌بینی‌های او هستیم. امروز کوس رسوایی بداخلاقی و دروغ‌گویی افرادی که سال‌ها پیش آنها را شناخته و درباره آنها هشدار داده بود، نواخته شده است. افرادی آن روزها به هر دلیلی از آنها حمایت کردند و امروز بر سر دوراهی متحیر ماندند.

 

 وی با اشاره به اینکه امروز کسانی  که این افراد را شناخته بودند در حصر هستند، گفت: امروز ما هستیم با شرایط به جا مانده از ۸ سال که سراسر خسارت بود.

 

ظفرقندی همچنین با بیان اینکه انفعال و پشیمانی در این شرایط اشتباهی بزرگ است، تاکید کرد: مدیریت خاتمی، همراهی عارف در سال ۹۲ و همراهی ارزشمند جهانگیری در سال ۹۶ به ما آموخت برای رسیدن به آزادی و حقوق در کنار قانون، برای امنیت در کنار آزادی و برای پاسخگویی همه مسئولان باید صبور باشیم و  با وجود رای مردم، همچنان برخی رسانه‌ها مانند صدا و سیما بر مسائل گذشته تاکید می‌کنند که این موضوع تاسف‌بار است.

 

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت‌های انجمن اسلامی گفت: فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و صنفی، حضور مستمر در جلسات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، پذیرفتن گروه ستاد پزشکی انتخابات ریاست‌جمهوری، حضور فعال در انتخابات نظام پزشکی در سراسر کشور، حضور در عرصه‌های سیاسی و صدور بیانیه‌های مختلف و جلسات کارشناسی متعدد درباره مسائل مختلف حوزه سلامت و طرح تحول سلامت از نکات اصلی فعالیت‌های سال گذشته بود.

 

دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکی درباره طرح تحول سلامت گفت: این طرح که جزو برنامه‌های اصلی دولت بود و در این دولت سهم سلامت از جی‌دی‌پی از حدود ۶درصد به ۹درصد افزایش پیدا کرد اما علی رغم همه این موارد متاسفانه حال و روز خوبی ندارد.  عدم تعادل بین درآمدهای پایدار و منطقی کردن هزینه‌های طرح و عدم مشارکت نخبگان جامعه پزشکی در تدبیر این طرح باعث شده است این طرح مشکلات متعددی داشته باشد. پزشکانی که تنها ممر درآمدشان از کار شبانه‌روزی و خدمت به مردم است حدود یک‌سال است که حقوق نگرفتند و همچنان سرکار هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------