آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

یوسف‌نژاد: فقدان حضور آیت‌الله هاشمی به شدت احساس می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,هاشمی

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: فقدان حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شرایط سخت تصمیم‌گیری به ویژه در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی یکسال گذشته به شدت احساس می‌شود. 

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: محبوبیت و منزلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و موقعیت و جایگاه ایشان در عرصه‌های سیاسی در قلوب مردم همچنان محفوظ است.

 

نماینده مردم ساری در مجلس در پیشنهادی خواستار تبیین گفتمان سیاسی آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی توسط جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی شد و افزود: گروه‌های سیاسی باید به منش، روش، سیره و دیدگاه‌های آیت‌الله توجه جدی‌تری کنند. تفکر سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مدل سیاسی منطبق بر شرایط روز جامعه باید توسط جریان های سیاسی حفظ و تبیین شده و به نسل نواندیش ایران آموزش داده شود.

 

وی به هوشمندی و ذکاوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای عبور از شرایط سخت سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر ایشان زنده بودند حتما نقش بسزایی در کنترل و سامان دادن به قضایای اخیر، رفتارهای ساختارشکنانه رییس‌جمهور سابق و هوادارانش و تنش‌های اجتماعی و سیاسی این روزها داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------