آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

ذوالفقاری: ناآرامی های اخیر در برخی مناطق، به زودی پایان می یابد / نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد تخریب گر با اقتدار و قاطع مقابله کردند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ذوالفقاری

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: در بیشتر مناطق کشور شرایط عادی است و با همکاری مردم و با تلاش نیروهای تامین کننده نظم و امنیت، ناآرامی های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می یابد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری روز سه شنبه در گفت وگویی در درباره اتفاقات اخیر اظهار کرد: در پی برخی تجمعات اخیر سیاست شورای امنیت کشور کنترل اوضاع بوده است و پلیس و دیگر نیروهای امنیتی بیشترین مدارا را در کنترل شرایط و برخورد با معترضان از خود نشان داده‌اند.

 

وی افزود:‌ با همه این موارد، تا جایی که تعرض به بیت‌المال و اموال مردم و برخی از مراکز نظامی صورت نگرفته بود، مشی پلیس و نیروهای امنیتی مدیریت صحنه با کمترین هزینه بود اما در مواردی توسط برخی از عناصر متعرض این تجمعات به خشونت کشیده شد که نیروهای انتظامی و امنیتی با افراد تخریب گر با اقتدار و قاطع مقابله کردند.

 

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: مردم به رغم گلایه‌هایی که از برخی مشکلات دارند، به دلیل درک درست از شرایط و ضرورت حفظ امنیت و آرامش در کشور با تخریب کنندگان و برهم زنندگان نظم عمومی همراهی نکردند و با نیروهای مسئول تامین نظم و امنیت نیز همکاری داشته‌اند.

 

ذوالفقاری بیان کرد: در بیشتر مناطق کشور شرایط عادی است و با همکاری مردم و با تلاش نیروهای تامین کننده نظم و امنیت نیز ناآرامی های اخیر در برخی مناطق به زودی پایان می یابد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------