آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نجفی: قرارداد توتال فضای تردید نسبت به سرمایه‌گذاری در ایران را از بین می‌برد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نجفی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امضای قرارداد توتال را موجب از بین رفتن فضای ترس و تردید نسبت به سرمایه گذاری در ایران دانست. 

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در برنامه ششم رشد اقتصادی 8 درصد به دولت تکلیف شده ما نیازمند سرمایه گذاری بالغ بر 150 میلیارد دلار هستیم و این سرمایه باید با مذاکرات در بخش هایی که مزیت ماست بویژه نفت و گاز محقق شود.

 

وی افزود: قراردادی که امضا شد دستاورد مهمی داشت و آن اینکه فضای ترس، واهمه و تردید نسبت به سرمایه گذاری در ایران را از بین برد. به هر حال توتال یک شرکت بزرگ بین المللی  است و ارزیابی های فنی، اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری خود را دارد و از این جهت شاخص محسوب می‌شود. در واقع این سرمایه گذاری پیام روشنی به دنیا دارد که ایران برای سرمایه گذاری هم جذاب است،‌ هم اقتصادی و هم امنیت لازم را برای سرمایه گذاری دارد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: به نظر من همه بخش‌های کشور باید از این گونه اقدامات حمایت کنند،‌ البته این به این معنا نیست که از توانمندی و منابع شرکت‌های داخلی‌مان بهره نگیریم،‌ کما اینکه در همین قرارداد پیش‌بینی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

 

نجفی اضافه کرد: ما باید عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم و شرایط کشور را برای جذب سرمایه گذاری و فناوری پیش رفته فراهم کنیم تا ان‌شاءالله با حمایت همه جانبه مجلس و بخش‌های دیگر شاهد تحقق این سرمایه گذاری‌ها باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------