آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

سعید مرتضوی ۱۶ بهمن محاکمه می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , سعید مرتضوی

دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی در بخش دوم پرونده تامین اجتماعی و شکایت پالیزدار، ۱۶ بهمن ماه امسال در شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار می‌شود. 

مجتبی نظری وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی با اعلام این خبر به تسنیم گفت که نظر کارشناسان در خصوص بخش دوم پرونده تامین اجتماعی و وجوه اعطا شده به برخی افراد، واصل و دادگاه تجدیدنظر، 16 بهمن امسال را برای رسیدگی به پرونده تعیین کرده است.

 

این وکیل دادگستری با انتقاد از نظر کارشناسان رسمی دادگستری در نظریه ارائه شده، اظهارکرد: کارشناسان رسمی دادگستری در نظریه خود، افرادی که وجوهی را از مرتضوی در زمان تصدی بر سازمان تامین اجتماعی دریافت کرده بودند را به عنوان بدهکار معرفی کرده است در حالی که طبق قانون، مقامی که پولی به کسی می‌دهد، مسئول است.

 

به گزارش تسنیم، مرتضوی در بخش دوم پرونده تامین اجتماعی در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به اتهام تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه به ترتیب به تحمل 70 و 65 ضربه شلاق محکوم شده است.

 

مرتضوی چندی پیش با حکم شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران از اتهامات بخش نخست پرونده تامین اجتماعی تبرئه شد.

 

او در پرونده شکایت روح‌الامینی اولیاء دم یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک هم از سوی دادگاه تجدیدنظر به تحمل دو سال حبس تعزیری محکوم شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------