آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

تاکید ناطق‌نوری بر رشد و تقویت احزاب در کشور



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی, ناطق‌نوری

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری تاکید کرد: یکی از گزینه‌های مناسب برای خروج از وضعیت افول احزاب، تشکیل اتاق فکر برای بررسی مشکلات موجود و جذب نیروهای جدید و خوش فکر است. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق نوری در دیدار با شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه گفت: برای دولت، چهارسال پیش رو فرصتی است برای عملی نمودن وعده ها و استفاده از اندوخته تجربه هایی که طی سالیان گذشته به دست آمده است.

 

وی افزود: احزاب می بایست از اکنون برای چهارسال آینده برنامه ریزی کرده و دولت نیز می بایست به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت داشته باشد که نه تنها مردم از رغبت خود سرخورده نشوند بلکه این شور و شوق در جامعه تداوم یابد. حدود۱۸ سال است که حزب اعتدال و توسعه ایجاد شده، می باست بررسی کنید تا چه حد ظهور و بروز داشته؟ چه اندازه جاذب بوده و یا انعکاس بیرونی داشته است؟

 

ناطق نوری تصریح کرد: حزب مؤتلفه بیش از ۵۰ سال سابقه دارد و حتی بنده به همراه اخوی شهیدم در این حزب فعالیت داشتیم. انصافاً تشکیلات منسجم و مؤثری بود و در متن انقلاب نقش بسیاری داشت، اما امروزه شاهدیم ظهور و بروزی نداشته و حتی قادر به جذب فرزندان خودشان در این تشکیلات نیستند. بنابراین احزاب باید آسیب شناسی داشته باشند و علل افولشان را بررسی کنند. 

 

وی خاطر نشان کرد: در برهه ای، دفاتر تحکیم وحدت ایجاد شد و حدود ۱۵سال بر دانشگاهها اثرگذار بودند، اما اکنون به افول رسیده اند. یکی از گزینه های مناسب برای خروج از وضعیت افول احزاب، تشکیل اتاق فکر برای بررسی مشکلات موجود و جذب نیروهای جدید و خوش فکر است. احزاب همواره باید تفکری وسیع داشته و در اداره امور کشور فراجناحی عمل شود. امروزه در احزاب دنیا، بحث برنامه ریزی، اجرا وتأمین مخارج اقتصادی جهت اداره و ساماندهی امور، مشخص و حتی شفاف سازی می شود تا بتوان حزب را رشد داد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------