آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رئیس جمهوری: طرح های افتتاحی امروز کرمان در سالهای گذشته کشور بی نظیر است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رئیس جمهور

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفر امروز به استان کرمان طرح های بسیار مهمی راه اندازی می شود که از نظر حجم، رقم و اعتبار یکی از افتتاح های کم نظیر تاریخ سال های گذشته کشور است. 

به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر غیر از اینکه با مردم بزرگ این استان در سیرجان و کرمان ملاقات خواهیم داشت در شورای اداری و اجتماع مردمی شرکت و از نظرات آنها استفاده می کنیم.

 

وی اظهار کرد: امروز اعلام می شود چه مقدار طرح افتتاح و چه قول هایی به مردم برای سال های پیش رو می دهیم و امیدواریم دهه فجر برای مردم ایران و کرمان مبارک باشد.

 

رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند برای آینده استان شکوفایی بیشتری به همراه داشته باشد.

 

با توجه به تغییر زمان سفر رئیس جمهوری به استان کرمان در روز دوشنبه هفته جاری به علت شرایط نامساعد هوا، این سفر صبح پنجشنبه 12 بهمن ماه انجام شد.

 

حجت الاسلام حسن روحانی و تعدادی از وزرای دولت در این سفر ضمن دیدار و گفت و گو با مردم، طرح های مختلفی را راه اندازی خواهند کرد.

 

بر اساس برنامه ریزی ها، این سفر با ورود ریاست جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در ورزشگاه تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

 

پس از آن دکتر روحانی عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر شده و از طرح های این شرکت بازدید و برخی از طرح های صنعتی در مناطق مختلف استان را نیز افتتاح خواهد کرد.

 

رئیس جمهوری در ادامه این سفر در شورای اداری استان حضور خواهد یافت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان خواهد بود.

 

جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز راه اندازی خواهند کرد.

 

استان کرمان بعد از سیستان و بلوچستان دومین مقصد سفر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------