آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نقوی حسینی: گزارش ششم وزارت خارجه در مورد برجام خوب است



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,نقوی حسینی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش ششم وزارت امور خارجه در مورد برجام گزارش خوبی است که در موعد مقرر به مجلس ارائه شد.

«سیدحسین نقوی حسینی» امروز در گفت وگو با ایرنا افزود: وزارت امور خارجه گزارش را در سه بخش ارائه کرده است.

 

وی بخش های این گزارش را انجام تعهدات، تحریم ها و موانع و چالش ها اعلام کرد و گفت: سعی شده است همه اتفاق های مربوط به حوزه اجرای برجام به روز با اعداد و رقم در این گزارش ارائه شود.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: کلیات آن را مطالعه کردم و گزارش به نسبت خوبی بود.

 

نقوی حسینی ادامه داد: احتمال دارد جلساتی را با مسوولان ذیربط داشته باشیم.

 

**طرح مقابله با اقدام خصمانه آمریکا پس از تعطیلات در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار می گیرد

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح مقابله با اقدام های خصمانه آمریکا پس از تصویب یک فوریت به هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع و در نوبت بررسی قرار گرفته است.

 

وی گفت: کمیسیون امنیت ملی پس از این 2 هفته تعطیلات و مراسم تحلیف در این زمینه نشست دارد و این طرح را با حضور مسوولان ذیربط بررسی می کند تا یک طرح جامع و کامل به هیات رییسه مجلس ارایه شود.

 

به گزارش ایرنا, نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیست و هفتم تیرماه با 211 رای موافق با یک فوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه موافقت کردند.

 

این طرح برای مقابله با طرح سنای آمریکا با عنوان طرح اعمال تحریم‌های گسترده غیرهسته‌ای علیه ایران موسوم به «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017» در مجلس شورای اسلامی تهیه شد.

 

چهارم خردادماه کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا طرح اعمال تحریم‌های گسترده غیرهسته‌ای علیه ایران موسوم به «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017» را (با 18 رای موافق در برابر سه رای مخالف) تصویب کرد.

 

به ادعای کنگره، آمریکا در طرح «S_722»، اعمال تحریم‌ها علیه ایران به سبب برنامه موشکی بالستیک این کشور، ادعای حمایت از فعالیت‌های تروریستی بین‌المللی و همچنین ادعای نقض حقوق‌بشر و موارد دیگر را در نظر گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------