آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

عارف: پمپئو در حدی نیست که به اراجیفش پاسخ دهیم/ آشنا: استراتژی جدید آمریکا از الطاف خفیه الهی است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , عارف
رئیس فراکسیون امید در پاسخ به ادعاهای وزیر خارجه آمریکا گفت: وزیر خارجه آمریکا در حدی نیست که بخواهیم به اراجیف او پاسخ دهیم.

 ایسنا نوشت:

 

محمدرضا عارف در حاشیه حلسه علنی امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران درباره‌ اظهارات وزیر خارجه‌ آمریکا گفت: به اندازه‌ کافی به صحبت‌های او واکنش نشان داده شده است. وزیر خارجه آمریکا در حدی نیست که بخواهیم به اراجیف او پاسخ دهیم. آقای ظریف موضعی گرفت که مورد حمایت همه ماست، بیش از این نیاز نیست کسی به اراجیف او پاسخ دهد.

 

عارف‌ پاسخ‌های وزیر خارجه کشورمان به وزیر خارجه آمریکا را بسیار خوب دانست و گفت: همانطور که آقای لاریجانی نیز در جلسه امروز بیان کرد وزیر خارجه آمریکا در شأن ما نیست که بخواهیم اراجیف یک ابله را پاسخ دهیم و صد نفر بخواهند به او جواب دهند؛ همین اندازه کافی است.

 

رئیس فراکسیون امید در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آینده برجام گفت: طرف مقابل باید رضایت ما را جلب و اطمینانمان را حاصل کند تا برجام ادامه پیدا کند وگرنه ما بر اساس منافع ملی مان تصمیم می‌گیریم. این بدان معناست که آنها باید تضمین‌های لازم را برای ادامه مسیر و حفظ منافع ما بدهند.

 

عارف درباره‌ این تضمین‌ها گفت: اجازه دهید مذاکرات انجام شود. ما نمی‌خواهیم دست مذاکره کنندگان بسته شود باید شرایط به نحوی جلو رود که اطمینان حاصل کنیم منافع ما در برجام حفظ خواهد شد. ان‌شاء‌الله نظام، مجلس، دولت و مردم به یک نتیجه خواهند رسید.

 

ملت برای پاسخ به آمریکا متحدتر خواهد شد

 

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در توئیتر نوشت:

 

«اعلام استراتژی جدید آمریکا در مورد ایران از الطاف خفیه الهی برای درک عظمت انقلاب اسلامی، توانایی ملی و صلابت رهبری است. ملت ما برای پاسخ به آمریکا متحدتر خواهد شد. پاسخ ایران به ترامپ نه عجولانه ولی دردناک خواهد بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------