آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

سکوت این روزهای احمدی‌نژاد نشانه چیست؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,احمدی‌نژاد
بقایی و مشایی طرفداران تنوری احمدی‏‎نژاد بودند| او باید مراقب باشد ستون پنجم دشمن تلقی نشود

 یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: احمدی‌نژاد داغ‌ترین کارها و موضع‌گیری‌هایی که می‌توانست داشته باشد را نشان داد؛ او تمام برگ‌هایش را سوزانده است.

 

علی صوفی درباره علت سکوت این روزهای محمود احمدی‎نژاد به خبرآنلاین گفت: آتش تهیه‎ای که او می ریخت، برای این بود که جلوی دستگیری و محاکمه مشایی و بقایی را بگیرد. آن زمان هر سه نفرشان آزاد بودند و همدیگر را تشویق می کردند. در هر برنامه‌ای که می‌چیدند، بقایی و مشایی جلو می رفتند و احمدی نژاد نقش حامی را ایفا می کرد.

 

وی افزود: الان با دستگیری مشایی و بقایی دیگر احمدی نژاد کسی را ندارد که بخواهد با کمک آنها کارهایش را پیش ببرد. بقیه رفقای دیروزش، از اعضای کابینه دولت‌ها نهم و دهم گرفته تا حامیان سیاسی، از او برائت جستند چراکه فایده ای در کارهای احمدی نژاد نمی بینند و حاضر نیستند خود را هزینه احمدی نژاد کنند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه طرفداران «تنوری» آقای احمدی نژاد بیشتر بقایی و مشایی بودند، افزود: با بازداشت آنها در واقع بازوهای اجرایی آقای احمدی نژاد قطع شد. الان احمدی نژاد متوجه تنها بودنش شده و سکوتش هم به خاطر تنهایی است، چون کاری نمی تواند از پیش ببرد.

 

وی ادامه داد: احمدی نژاد داغ ترین کارها و موضع گیری هایی که می توانست انجام دهد تا او را در اوج نگه دارد، از نامه نویسی به رهبری و افشاگری علیه قوه قضائیه تا کارهای دیگر، قبلا انجام داده؛ بنابراین برگ هایش را سوزانده و دیگر حرف هایش اعتباری برای پایگاه اجتماعی‌اش ندارد، حتی اگر بخواهد یکسری واقعیت ها را طرح کند.

 

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات درباره آینده احمدی نژاد اظهار کرد: اگر شرایط آماده باشد و احمدی نژاد احساس کند با مخالف خوانی می تواند به عنوان ناجی و آلترناتیو، دوباره برنامه هایی پوپولیستی و ایده های آنچنانی را مطرح کند، این پتانسیل در او هست که این فرصت را از دست ندهد؛ اما چنین فرصتی به دست نمی آورد.

 

صوفی افزود: در شرایط کنونی تهدیدهای جدی خارجی متوجه نظام است. در فضای داخلی هم با توجه به اعتراضات دی ماه، نارضایتی عمیق مردم از اوضاع اقتصادی محسوس است. بنابراین در چنین وضعیتی، تحریک مردم توسط هر کسی می تواند بار امنیتی بزرگی را به وجود بیاورد. اگر احمدی نژاد بخواهد مثل گذشته کارهایی را در این شرایط انجام دهد به عنوان ستون پنجم دشمن تلقی و با او برخورد سختی خواهد شد. احمدی نژاد این را درک می کند که الان زمان مساعدی برای طرح حرف های گذشته نیست. ضمن آنکه اگر چنین کاری کند عامه مردم نیز او را محکوم خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------