آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

درگیری مسلحانه گروه تروریستی با پلیس در سراوان/ عامل انتحاری کشته شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , گروه تروریستی
سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد. 

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتار شدن تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی در شهرستان سراوان به هلاکت رسید.

 

به گزارش ایلنا، سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از گرفتاری یک تیم تروریستی در کمین تکاوران پلیس خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید و مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و یک جلیقه انتحاری و چند تله انفجاری از آنان کشف شد.

 

سردار قنبری افزود: تیم‌های تکاوری پلیس در جوار منطقه عمومی مرز سراوان با عوامل گروهک تروریستی ضد انقلاب درگیر و در این عملیات عامل انتحاری گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

 

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در صحنه این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین، چند عدد تله انفجاری و جلیقه انتحاری و مقادیر قابل توجهی مهمات نیز کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچگونه آسیبی به نیرو‌های خودی در این عملیات نرسیده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور با گروه‌های تروریستی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیاندازند به شدت و قاطعیت برخورد، و اجازه هیچگونه جولانی را به آنان نخواهد داد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------