آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

نماینده مجلس: 300 میلیون تومان برای توالت مجلس هزینه کردند!



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , نماینده مجلس
شما به دفتر من بیایید و اسناد و مدارک را ببینید، مجلس ما آنقدر ریخت و پاش دارد که به مستراح هم بند کرده است؛ خرج تعمیر یک دستشویی در مجلس 26 میلیون تومان شده است، البته من جلوی آن را گرفته ام. اگر شما عکسی از آن می گرفتید، می دیدید که دستشویی قبلی سنگ مرمر و کاشی های مرتب داشت، اما مجلس یک دفعه تصمیم گرفت آن را تعمیر کند. دستشویی های سالم را خراب کردند و دستشویی جدید ساختند. الان مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشویی دارد که روی هم رفته و با حساب سرانگشتی برای هر دستشویی 26 میلیون هزینه کرده اند که سرجمع آنها می شود چیزی حدود 300 میلیون تومان که خارج از مناقصه به افراد واگذار شده تا ساخته شود. 

حسن کامران؛ نماینده مردم اصفهان گفت: مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشویی دارد که روی هم رفته و با حساب سرانگشتی برای هر دستشویی 26 میلیون هزینه کرده اند که سرجمع آنها می شود چیزی حدود 300 میلیون تومان که خارج از مناقصه به افراد واگذار شده تا ساخته شود.

 

 به گزارش تابناک؛ در برخی رسانه ها خبری مبنی بر حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه منتشر شد که حواشی بسیاری را ایجاد کرد.

 

انتشار این خبر به سرعت در شبکه های مجازی دست به دست شد و واکنش های زیادی را در پی داشت و حتی باعث شد، حجم انبوهی از اعتراض های مردم متوجه مجلس شود، به گونه ای که برخی از نمایندگان را مجبور به واکنش کرد و برخی از آنها این خبر را تکذیب کردند و چنین سفری را منافی با اوضاع کنونی اقتصاد کشور دانستند.

 

واکنش ها به این موضوع همچنان ادامه دارد و برخی از نمایندگان مجلس دلیل این گونه کارها را ناشی از عادت به بریز و بپاش در بین مسئولان کشور می دانند، حتی اگر این سفرها از جیب بیت المال نباشد و با هزینه شخصی صورت گرفته باشد.

 

حسن کامران اظهار داشت: هر نوع سفر غیر ضروری دارای اشکال است؛ حال این سفر در ارتباط با وزیر باشد یا ارتباطی به ورزش نداشته باشد، بسیاری از سفرهایی که نمایندگان مجلس می روند، لازم نیست و در این سفر هم تنها یک عده برای استفاده از منافع آن مسافرت می کنند.

 

این نماینده مجلس در ادامه گفت: وقتی فقرای ما برای داشتن یک دفترچه درمانی عاجز هستند و یا وقتی فقیری نان شب برای خوردن ندارد، حاکمان نباید ریخت و پاش کنند، متأسفانه مجلس ما ریخت و پاش های زیادی دارد که یکی از اینها سفرهای خارجی نمایندگان است.

 

وی گفت: شما به دفتر من بیایید و اسناد و مدارک را ببینید، مجلس ما آنقدر ریخت و پاش دارد که به مستراح هم بند کرده است؛ خرج تعمیر یک دستشویی در مجلس 26 میلیون تومان شده است، البته من جلوی آن را گرفته ام. اگر شما عکسی از آن می گرفتید، می دیدید که دستشویی قبلی سنگ مرمر و کاشی های مرتب داشت، اما مجلس یک دفعه تصمیم گرفت آن را تعمیر کند. دستشویی های سالم را خراب کردند و دستشویی جدید ساختند. الان مجلس هفت طبقه و در هر طبقه دو دستشویی دارد که روی هم رفته و با حساب سرانگشتی برای هر دستشویی 26 میلیون هزینه کرده اند که سرجمع آنها می شود چیزی حدود 300 میلیون تومان که خارج از مناقصه به افراد واگذار شده تا ساخته شود.

 

وی گفت: از ریخت و پاش های مجلس جلوگیری نشده و حاکمان ما هنوز ساده زیست نشده اند و به عبارت دیگر، جوجه خور از درد اشکنه خور خبر ندارد.

 

این نماینده مجلس در پاسخ به این که برخی از نمایندگان ادعا می کنند، با هزینه شخصی سفر خواهند کرد، گفت: این مثل افطاری هاست. به نماینده ها و مدیران می گوییم چرا افطاری می دهید، این کار خلاف قانون است، می گویند: با هزینه شخصی می دهیم، در حالی که دروغ می گویند. دروغ می گویند چون در سالنی این کار را می کنند که آب و برق آن مال بیت المال است. اگر راست می گویند بروند و در بیرون سالن اجاره کرده و از جیب خودشان هزینه کنند.

 

نماینده اصفهان گفت: اگر نماینده ای می خواهد به روسیه سفر کند و مسابقه ببیند و اگر ادعا دارد، با هزینه شخصی می رود باید بلیت هواپیما، هزینه خروج، پول هتل و همه هزینه های ایاب و ذهاب خود را از جیب خودش بدهد، نه اینکه برود و خوش بگذراند و هتل مجانی استفاده کند بعد هم بگوید با هزینه خود رفته ام.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------