آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

محسنی اژه‌ای: خودکشی سیدامامی در حال بررسی است تا ببینیم چگونه اتفاق افتاده / اطلاعات کامل اعتراضات اخیر را به شورای عالی امنیت ملی داده‌ایم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , محسنی اژه‌ای
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه خودکشی سیدامامی در حال بررسی است تا ببینیم چگونه اتفاق افتاده است، درباره بازداشت تعدادی از فعالان محیط زیست گفت: اینکه برای چه کسانی و به چه میزانی اتهامشان اثبات می‌شود باید تا پایان بررسی‌ها و دادگاه صبر کرد. 

به گزارش  انتخاب ، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای درباره بازداشت تعدادی از فعالان محیط زیست و ادعای خودکشی سید کاووس سیدامامی، استاد دانشگاه و فعال محیط زیست گفت: افرادی به اتهام دادن اطلاعات طبقه‌بندی شده و از مراکز حساس به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه از جمله رژیم صیهونیستی اسرائیل و امریکا در روزهای گذشته دستگیر شده و بعضی از آنها در بازداشت هستند.

 

وی ادامه داد: فرد مورد نظر شما جزو همان بازداشت‌شدگان بوده است اما اینکه برای چه کسانی و به چه میزانی اتهامشان اثبات می‌شود باید تا پایان بررسی‌ها و دادگاه صبر کرد.

 

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که علت درگذشت سیدکاووس سیدامامی چه بوده است؟ اظهار داشت: من هم شنیده‌ام ایشان خودکشی کرده‌اند اما هنوز از جزییات آن اطلاع ندارم.

 

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که با توجه به خودکشی سیدکاووس سیدامامی و دو نفر دیگر در زمان اعتراضات، موجب ایجاد سوال برای مردم و ایجاد این شبهه شده است که چرا سازمان زندان‌ها مراقبتی نسبت به بازداشت‌شدگان ندارد. آیا قوه قضاییه برنامه‌ای برای رسیدگی به این تقصیر از سوی سازمان زندان‌ها دارد؟ تصریح کرد: مراقبت می‌شود اما این موضوع اخیر نیز در حال بررسی است که ببینیم چگونه اتفاق افتاده است.

 

وی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با بازداشت‌های اخیر که در اعتراضات صورت گرفت، قوه قضاییه گزارشی را به نهادهای بالادستی مانند رهبری یا شورای عالی امنیت ملی داده است؟ خاطرنشان کرد: قوه قضاییه از طریق دبیرخانه یا از طرق دیگر اطلاعات کامل را به شورای عالی امنیت ملی داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------