آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

مشایی هم به دادسرا احضار شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مشایی

 

 روزهای ناخوش احمدی‌نژادی‌ها ادامه دارد. از یک سو دادگاه‌های تجدیدنظر حمید بقایی، معاون اجرایی احمدی‌نژاد در دولت دهم ادامه دارد و از یک سوی دیگر، روز گذشته خبر رسید که اسفندیار رحیم‌مشایی هم به دادسرای رسانه احضار شده است. تا اینجای کار همه اطرافیان احمدی‌نژاد یا به دادسرا احضار شده‌اند یا آنکه مدتی را در زندان به سر برده‌اند. در این میان، حتی معاون اول احمدی‌نژاد هنوز در بازداشت به سر می‌برد و مشخص نیست که روال این بازداشت‌ها قرار است تا کجا ادامه پیدا کند؟ احمدی‌نژاد را به دادگاه بقایی راه نمی‌دهند و او در خیابان، دادگاه خیابانی برگزار می‌کند و هرچه دلش می‌خواهد می‌گوید. اما در دادگاه تجدیدنظر روز گذشته حمید بقایی چه گذشت؟ بر‌این‌اساس روز گذشته حمید بقایی هنگام خروج از ششمین جلسه دادگاه تجدیدنظر خود گفت: «در جلسه بیشتر به بحث توهین به معاون اول قوه‌قضاییه محسنی اژه‌ای پرداخته شد.

 

به گزارش ایلنا، معاون رییس‌دولت دهم افزود: «دلیل اینکه می‌گویند من به ایشان توهین کرده‌ام این است که در زمانی که در بازداشت وزارت اطلاعات بودم ایشان ادعا کردند که من در سوییت بودم و به من چلوکباب می‌دادند درحالی‌که هیچ کدام از این صحبت‌ها صحت نداشت و بنده گفتم که آقای اژه‌ای دروغ می‌گوید». بقایی ادامه داد: «ما به آقای اژه‌ای توهین نکردیم بلکه واقعا حرف‌شان صحت نداشت.» او با اشاره به رسیدگی به مورد اتهامی دیگری تاکید کرد: «به ما گفتند که شما بازرسی را به مناطق آزاد راه ندادید و دفاع کردیم و ثابت کردیم که حرف‌شان غلط است.» او با بیان اینکه جلسه بعدی رسیدگی چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود، گفت: «این روند رسیدگی ادامه دارد.»روز گذشته خبرگزاری ایلنا در خبری نوشت: «اسفندیار رحیم‌مشایی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و به او ابلاغ شده که در صورت عدم حضور جلب خواهد شد.» البته در ادامه این خبر تاکید شده است که علت حضور مشایی در دادسرا مشخص نیست.

 

بااین‌حال، تاکیدی که در مورد احتمال جلب مشایی در صورت عدم حضور در دادسرا موضوعی است که کمی شرایط را متفاوت‌تر می‌کند. پیش‌ازاین موضوعات زیادی بوده‌اند که بحث احتمال دخالت او در آنها مطرح شده است اما به نظر می‌رسد که این بار به علت آنکه مشایی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است احتمالا به‌دلیل یکی از اظهارات او که در رسانه‌ها منتشر شده است، باشد. حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت مردی که این روزهای احمدی‌نژاد تا اندازه زیادی حاصل نزدیکی با او است به کجا ختم خواهد شد؟

 

  وقایع‌اتفاقیه 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------