آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

نظر مساعد روسای قوای سه‌گانه نسبت به رفع حصر/جلودارزاده: باید قدر سرمایه‎های ملی را بدانیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
نماینده تهران گفت: امیدوارم قهرها به آشتی تبدیل شود و جای تخریب را گفت‌وگو بگیرد و ما بتوانیم در برابر فتنه‌ها مقاومت کنیم.

 ایلنا نوشت:سهیلا جلودارزاده نماینده تهران درباره احتمال رفع حصر گفت: حصر باید برداشته شود. ما باید سرمایه‌های ملی خود را بیش از این قدر بدانیم تا سختی‌هایی که از آسمان و زمین برای ما می‌بارد، کاهش پیدا کند.

 

جلودارزاده با بیان اینکه هر سیستمی که بر حقیقت و عدالت و خلاقیت و خیرخواهی استوار باشد به نتیجه خوب می‌رسد، گفت: یکی از نمادهای عدالت مراقبت از سرمایه‌ها است. کشورهایی که ما به آنها دشمن می‌گوییم به سربازان جنگ ویتنام سال‌ها مدال می‌دهند و آنها را تکریم می‌کنند. ما برای سرداران‌مان که در یک جنگ در بدترین زمان ممکن به کشور خدمت کرده‌اند، چه کردیم؟ امروز کسانی که بیشترین فداکاری را برای کشور داشتند با مشکل روبه‌رو هستند.

 

وی تاکید کرد: شاید خیلی از این رفتارهاست که باعث می‌شود ما به هم‌افزایی و همدلی و حرکت سراسری روز‌های اول انقلاب برسیم. امیدوارم قهرها به آشتی تبدیل شود و جای تخریب را گفت‌وگو بگیرد و ما بتوانیم در برابر فتنه‌ها مقاومت کنیم.

 

نظر مساعد روسای قوای سه‌گانه نسبت به رفع حصر

 

فاطمه سعیدی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در کمیته رفع حصر مجلس گفت: ما در این کمیته اقداماتی انجام داده‌ایم و پیگیری‌هایی انجام شده است، امیدواریم به زودی شاهد رفع حصر باشیم. با رییس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌نشیند. نظر این‌ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد.

 

سعیدی در مورد شروط احتمالی رفع حصر هم گفت: شروط هنوز مشخص نشده و کمیته پیگیر است. امیدواریم نیروهای انقلابی به زودی به جامعه برگردند.

 

این نماینده مجلس در خصوص مطالبات احمدی‌نژاد در نامه به رهبری و درخواست برگزاری یک انتخاب آزاد گفت: اصلاح‌طلبان سال‌هاست این حرف‌ها را زده‌اند، منتها آقای احمدی‌نژاد دچار توهم است. او باید تکلیف خود را با انتخابات ۸۴ و ۸۸ روشن کند. او دچار جنجال و هیاهو است و نظام باید هر چه زودتر تکلیف خود را با این فرد روشن کند. در عین حال ما خودمان به دنبال شفاف‌سازی اتفاقات سال ۸۸ هستیم و این مطالبه از سوی احمدی‌نژاد بی‌معنی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------