آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

رییس قوه قضاییه: دستور دادم در اسرع وقت عاملان جنایت اخیر را به مجازات برسانند / نیروی انتظامی در جرایم مشهود باید قاطعانه برخورد کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رییس قوه قضاییه
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه آشوبگران باید بدانند که امنیت کشور و امنیت مردم قابل مدارا کردن نیست، گفت: به تعبیری اینها خط قرمز اسلام و ارکان نظام هستند. 

به گزارش انتخاب ، آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه طی سخنانی در جلسه مسئولان عالی قضایی اظهار کرد: اینکه گمان کنند می‌توانند با برخی تلاش‌های مذبوحانه با تحریک عامل بیرونی و گاهی درونی به امنیت کشور و مردم خدشه وارد کنند بسیار اشتباه کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی که دارای وظایف ذاتی در جرایم مشهود است، پایه کار است و باید قاطعانه برخورد کند و خواهد کرد.

 

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قوه قضاییه هم در رسیدگی‌ها حتما با قاطعیت و سرعت عمل خواهد کرد. بنده به دادستانی محترم تهران و دادگستری دستور دادم در اسرع وقت به این جرم و جرم‌های مشابه رسیدگی کند و عاملان این جنایت را به مجازات برسانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------