آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

تذکرهای نماینده تهران درباره خودکشی در زندان‌ها، حصر و احمدی‌نژاد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , نماینده تهران
یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور نسبت به وضعیت زندانیان تذکر داد و خودکشی برخی از آنها در زندانها را قابل تامل دانست. 

به گزارش ایسنا، غلامرضا حیدری، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری با اشاره به سخنان روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه درباره حصر گفت: آقای اژه‌ای مسئله حصر محصورین را به تصمیم شورای عالی امنیت ملی مربوط دانست و رئیس‌جمهور هم رئیس این شوراست. آقای رئیس‌جمهور با مردم صادق باشید که اعتماد عمومی مردم یکی از بزرگترین سرمایه های نظام است. چرا نسبت به این مسئله بی‌توجهی می‌شود؟ منافع ملی نظام ایجاب می کند در زمینه رفع حصر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد و رفع محدودیت‌های آقای خاتمی با مقام معظم رهبری صحبت کنید و تقاضا داشته باشید.

 

وی هم‌چنین با اعتقاد به« آزادی عمل احمدی‌نژاد و حامیانش در جریان‌سازی‌های مختلف علیه نظام» پرسید: این چگونه است؟ چرا افشا کنندگان عملکرد و ماهیت احمدی نژاد سالیان سال در زندان و حصرند در حالی که احمدی‌نژاد  حاشیه امن دارد و هرچه می‌خواهد می گوید و انجام می‌دهد؟

 

وی خطاب به رئیس‌جمهور هم‌چنین ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور معرفی مافیای پشت پرده موسسات مالی و اعتباری و گرفتن پول‌های به غارت رفته مردم چه شد؟ قرار بود دولت شما دولت پاسخگو باشد. امیدواریم شما به سوگندی که به قانون اساسی خوردید و به قولی که به مردم دادید وفادار بمانید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------