آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

وزیر کشور: در بحث حجاب برخورد قهری صورت نگرفته/ ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم‌ها باید رعایت شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
رحمانی‌فضلی: درخصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود. 

به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در در حاشیه همایش سراسری استانداران، فرمانداران و مدیران کل سیاسی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش به دنبال جمع بندی فعالیت وزارت کشور بودیم، گفت: معاونین مختلف وزارت کشور الزامات، مقتضیات و شرایط حوزه های کاری خود را مطرح کردند.

 

وی افزود: در حوزه اجتماعی اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی، اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی و در حوزه عمرانی و شهرداری ها نیز مسائلی بود که بررسی شد.

 

وزیر کشور تصریح کرد: در این همایش برنامه هایی برای آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه های مختلف برای شرکت کنندگان برگزار شد.

 

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وی به قم و مطرح شدن بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها در دیدار با علما، تصریح کرد: در دیدار با مجمع عمومی اساتید حوزه علمیه هیچ گونه صحبتی در این خصوص نشد و بیشتر شرایط امنیتی و اجتماعی کشور تشریح شد.

 

وزیر کشور ادامه داد: در این دیدارها در خصوص حوادث دی ماه کشور و حوادث اخیر در تهران سوالاتی وجود داشت که به آن پاسخ داده شد.

 

رحمانی فضلی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مراجع بر آن تاکید داشتند بحث حجاب بود،گفت: در خصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جاهایی که وزارت ورزش و جوانان هماهنگی هایی صورت داده، توفیقاتی وجود داشته است، اما در حوزه فوتبال هنوز این ممنوعیت جاری است و کسانی که به ورزشگاه مراجعه کرده بودند دستگیر نشدند بلکه در جای مناسبی نگه داری شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------