قاضی‌پور: هرچه سریع‌تر طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان بررسی شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قاضی‌پور
نماینده ارومیه در اخطاری بر لزوم هرچه سریع‌تر طرح دو فوریتی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان تاکید کرد. 

به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به اصل ۴۹ قانون اساسی در اخطاری گفت: بیش از دو سوم نمایندگان طرح دو فورتیتی اعاده اموال نامشروع مسئولان را امضا کردند انتظار می‌رفت آقای قاضی زاده اول وقت امروز این طرح را برای بررسی مطرح می‌کرد.

 

وی همچنین خواستار بررسی هر چه سریعتر این طرح در مجلس شد.

 

امیرحسین قاضی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس در توضیح دلیل مطرح نشدن این طرح گفت: صبح امروز این طرح چاپ و توزیع شد اما یکسری از نمایندگان همچون دهمرده، دلخوش و فرید موسوی که طرح‌های یک و دو فوریتی دیگری ر ا به مجلس قبل از این طرح ارائه کرده بودند، به شدت معترض بودند چرا در شرایطی که هنوز طرح‌های آنها مطرح نشده، این طرح دو فوریتی توزیع شده است.

 

وی افزود: از طرف دیگر مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری بررسی استیضاح سه وزیر را در دستور کار دارد. اگر این دو فوریت این طرح رای آورد عملا محدودیت زمانی برای بررسی آن وجود دارد؛ البته دوستان در ابتدا خواستار بررسی این طرح با یک فوریت شدند اما بعد نماینده طراحان اصرار کرد که باید این طرح به صورت دو فوریتی مطرح شود.

 

قاضی پور در جمع بندی گفت: اگر سایر نمایندگان که طرح‌های فوریتی دیگر را به مجلس ارائه کردند دست از اصرار خود برای طرح در مجلس بردارند دیگر بحثی وجود ندارد که بتوانیم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را مطرح کنیم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------