آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

زیباکلام به 18 ماه حبس تعزیری و 2 سال محرومیت از فعالیت سیاسی محکوم شد/ زیباکلام: جرمم سیاسی است، وکیل نمی تواند تبرئه ام کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,زیباکلام
زیباکلام گفت: صبح امروز در مراجعه ای که به شعبه 15 دادگاه انقلاب داشتم قاضی صلواتی حکم محکومیتم را به من ابلاغ کرد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب به 18 ماه حبس تعزیری و 2 سال محرومیت از فعالیت سیاسی و اجتماعی محکوم شد.

 

صادق زیبا کلام در گفت و گو با جماران ، در خصوص رای دادگاه اش که قرار بود امروز به وی ابلاغ شود، گفت: صبح امروز در مراجعه ای که به شعبه 15 دادگاه انقلاب داشتم قاضی صلواتی حکم محکومیتم را به من ابلاغ کرد.

 

زیباکلام اظهار داشت: در حکم ابلاغی دادگاه بدوی به 18 ماه حبس تعزیری و 2 سال محرومیت کامل سیاسی و اجتماعی محکوم شده ام.

 

وی در توضیح محرومیت سیاسی و اجتماعی گفت: در حکم دادگاه نوشته شده است که او به مدت 2 سال حق سخنرانی، نوشتن مقاله، مصاحبه و حضور در فضای مجازی را ندارد.

 

هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اتهام من تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب به منظور نظام به دلیل مصاحبه با رادیو آلمان در مورد اعتراضات دی ماه کشور بود که دادگاه اینجانب را در این خصوص مقصر شناخت و 20 روز از امروز فرصت دارد تا به رای صادره اعتراض نماید.

 

وی گفت: من در هیچ یک از محاکماتم از وکیل استفاده نمی کنم چرا که معتقدم اساس و مبنای اتهاماتم حقوقی نیست و جرمم سیاسی است. لذا وکیل نمی تواند کمکی به تبرئه ام کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------