آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

رئیس‌جمهور به ترکمنستان و آذربایجان سفر می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رئیس‌جمهور
رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی روسای جمهوری ترکمنستان و آذربایجان، از روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه به این کشورها سفر می‌کند. 

به گزارش ایسنا، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح سه شنبه ۷ فروردین ماه تهران را به مقصد عشق آباد پایتخت ترکمنستان ترک می کند و بلافاصله پس از ورود و برنامه استقبال رسمی، مذاکرات روسای جمهوری و سپس هیاتهای عالیرتبه دو کشور برگزار می شود.

 

پرویز اسماعیلی با اشاره به امضای چندین سند همکاری در حضور روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان، گفت: نشست مشترک تجار بخش خصوصی ایران و ترکمنستان نیز هم‌زمان با این سفر برای بررسی و توسعه روابط تجاری فیمابین برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: دکتر روحانی روز چهارشنبه برای زیارت آرامگاه صحابه پیامبر اسلام (ص)، بازدید از قدمگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و همچنین آرامگاه تنی چند از شاگردان اهل بیت (ع) و مفاخر ایرانی سفری کوتاه به شهر تاریخی مرو خواهد داشت.

 

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور بعد از ظهر چهارشنبه از مرو به شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان سفر می کند.

 

اسماعیلی، ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان، مذاکرات مشترک هیاتهای دو کشور و نیز امضای اسناد متعدد همکاری و کنفرانس مطبوعاتی را از برنامه های عصر چهارشنبه دکتر روحانی در باکو ذکر کرد.

 

وی ادامه داد: همزمان با سفر رئیس جمهور، صبح پنجشنبه ۹ فروردین همایش اقتصادی ایران و آذربایجان با هدف بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی میان بخشهای دولتی و فعالان و کارآفرینان اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

 

اسماعیلی در پایان گفت: دکتر روحانی ظهر روز نهم فروردین ماه به میهن اسلامی بازخواهد گشت.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------