آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

مرعشی : جهانگیری قصد شهردار شدن ندارد/ جدایی معاون اول از دولت به مصلحت روحانی، اصلاح‌طلبان و کشور نیست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مرعشی
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: اسحاق جهانگیری نمی‌خواهد از دولت استعفا بدهد و قصدی هم برای شهردار شدن ندارند. 

حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شایعه استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اولی ریاست جمهوری گفت: استعفای آقای جهانگیری از دولت مطرح نیست. من با ایشان حرف زدم و چنین چیزی وجود ندارد. گلایه‌ای هم وجود ندارد و مشکلی هم نیست. ایشان نمی‌خواهند از دولت استعفا بدهند و قصدی هم برای شهردار شدن ندارند.

 

جهانگیری باید در دولت باقی بماند و به آقای روحانی کمک کند

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی شواهد از گلایه و ناراحتی جهانگیری نسبت به عملکرد سید محمود واعظی حکایت می‌کند، اظهار داشت: چنین چیزی وجود ندارد و نباید آن را مطرح کرد. چنین مسائلی در دولت مطرح نیست و نباید آن را بزرگ کرد و به آن پرداخت.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس ششم در پاسخ به این سوال که برخی از اصلاح‌طلبان می‌گویند اسحاق جهانگیری باید هر چه زودتر از دولت استعفا بدهد؛ ارزیابی شما نسبت به این مسئله چیست؟‌ تصریح کرد: تحلیلی که مبتنی بر استعفای آقای جهانگیری و خروج ایشان از دولت است را غلط می‌دانم. آقای جهانگیری باید در دولت باقی بماند و به آقای روحانی کمک کند.

 

جدایی جهانگیری از دولت به مصلحت روحانی، اصلاح‌طلبان و کشور نیست

 

مرعشی با بیان اینکه دولت روحانی، دولت همه اصلاح‌طلبان است، خاطرنشان کرد: نه به مصلحت آقای روحانی و نه به مصلحت اصلاح‌طلبان و نه به مصلحت اصلاح‌طلبان و نه به مصلحت کشور است که آقای جهانگیری از دولت جدا شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا کارگزاران مخالف تداوم حضور محمدعلی نجفی در کسوت شهردار تهران است؟ ابراز داشت:‌ آقای نجفی خودشان استعفا دادند و باید به مردم توضیح بدهند که چرا استعفا داده‌اند. ارزیابی حزب کارگزاران این است که ما باید به صداقت آقای نجفی اعتماد کنیم. وقتی ایشان بیماری دارند و آمادگی ندارند تا مسئولیتی را بپذیرند چرا باید ایشان را اذیت کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------