آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

جنجال بر سر برگزاری یک جشن در مشهد / دادستانی: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد بازداشت شدند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جشن
قاضی حسین حیدری، معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین مربوطه و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان بازداشت شدند.

بازداشت معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل «جریحه‌دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان »

 

معاون دادستان مشهد گفت: معاون مدیر کل و رییس اداره ارشاد مشهد به دلیل جریحه دار کردن عفت عمومی، عدم رعایت قوانین مربوطه و ایجاد مزاحمت برای کاسبان برج سلمان بازداشت شدند.

 

به گزارش «انتخاب»، قاضی حسین حیدری این اظهارات را در گفت و گو با میزان مطرح کرده است.

 

روز گذشته هم قاضی حسین حیدری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اتفاقات رخ داده در برج سلمان مشهد مقدس اظهار داشت: مسائل و اتقافات رخ داده در بر‌ج سلمان مشهد مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه با ‌موسسه و پیمانکار برگزار‌کننده این برنامه ‌برخورد قانونی صورت گرفت، افزود:‌ این موسسه و پیمانکار دیگر اجاره برگزاری ‌برنامه در مشهد مقدس را نخواهند داشت.

 

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: این تصمیم به علت اعمال منافی عفت عمومی رخ داده در این مراسم گرفته شد.

 

حیدری با بیان اینکه ‌بسیاری از کسبه این برج معتقد بودند برگزاری چنین یرنامه‌های کسب و کار عادی آنها را مختل می‌کند، خاطرنشان کرد: همچین برج سلمان دیگر اجاره برگزاری چین برنامه و فوق برنامه‌هایی را ‌ندارد ‌و مسئولان ارشاد مشهد نیز باید نسبت به اتفا‌قات شب گذ‌شته پاسخگو باشند.

 

دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به مسئله برج سلمان مشهد ورود کنند

 

همچنین نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به مسئله برج سلمان مشهد ورود کنند.

 

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: شهر مشهد با توجه به هویت‌اش که یک هویت معنوی است و به عنوان پایتخت معنوی جهان اسلام شناخته شده و به همین دلیل است که بیش از هزار سال است که مردم به این شهر پناه می‌آورند و هویت روشنی دارد که همیشه پایدار است و از آن مراقبت می‌شده است.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی امروز جریاناتی با توجه به شکست‌هایی که در جنگ سخت داشته‌اند تلاش دارند که معنویت و هویت معنوی کشور را که پایتخش مشهد است، از مشهد بگیرند و تلاش دارند مشهد را استحاله کنند.

 

پژمانفر افزود: اتفاقات این چنینی در چند ماه گذشته و یک سال گذشته در مشهد رو به رشد است و این مهم حاکی از این است که جریاناتی این موضوع را در دستور کار قرار داده‌اند, مشهد همواره تداعی کننده روحانیت و معنویت است و در زمانی این کار را صورت داده‌اند که در آستانه ورود به ماه شعبان هستیم.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به بهانه افتتاح یک مغازه، اتفاقی در برج سلمان رخ می‌دهد که تعداد زیادی در آن حضور پیدا می‌کنند و نباید به سادگی از کنار اتفاقات رخ داد، دستگاه‌های امنیتی باید به این مسئله ورود کنند.

 

پژمانفر ادامه داد: اما آنچه باید نسبت به این موضوع توجه داشت، استحاله‌ای است که برخی در دستور کار خود در قبال مشهد قرار داده‌اند و می‌خواهند مشهد را تبدیل به شهری توریستی کنند و دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------