آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

اسپوتنیک: واشنگتن در توافق هسته‌ای با ایران باقی خواهد ماند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
یک روزنامه آلمانی از توافق انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا بر سر شروطی جدید خبر داد که بر اساس آن واشنگتن در توافق هسته‌ای با ایران باقی خواهد ماند. 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طرف‌های اروپایی برجام و آمریکا تحت توافقات جدید خود تصمیم گرفته‌اند که ایران را به دلیل آزمایش‌های موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای‌اش با تحریم جدید مورد تهدید قرار دهند اما در عین حال توافق هسته‌ای حفظ خواهد شد.

 

یک روزنامه آلمانی با اعلام این خبر به نقل از منابع دیپلماتیک، نوشت که مذاکرات بر سر این شروط جدید هنوز تمام نشده است.

 

دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا که بارها توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی را که در 2015 حاصل شد،‌ مورد انتقاد قرار داده است، اخیرا اعلام کرد که اگر اروپایی‌ها آن‌چه وی نقاط ضعف این توافق می‌داند اصلاح نکنند، واشنگتن دیگر به تعلیق تحریم‌های ایران ادامه نخواهد داد.

 

نمایندگان اروپایی به ویژه در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا در رایزنی با مقامات آمریکا به راه‌حلی برای نگهداشتن واشنگتن در توافق هسته‌ای و در عین حال جلب رضایت رییس‌جمهور ترامپ دست یابند. در همین راستا امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه به آمریکا رفته است تا با ترامپ درباره توافق گفت‌وگو کند. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز در روزهای آینده برای رایزنی درباره برجام به واشنگتن سفر خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------