آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

دستور رئیس جمهوری برای تسریع در کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رئیس جمهور
رئیس دفتر رئیس جمهوری به نمایندگی از وی در تماس تلفنی با علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دستور روحانی را برای تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان این استان ابلاغ کرد. 

به گزارش  ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در این تماس تلفنی در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امدادرسانی و رسیدگی به زلزله زدگان قرار گرفت، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط دستور داده است که همه امکانات موجود کشور و به خصوص استان های همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان، خدمات درمانی، بهداشتی برای مصدومان و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده بسیج شوند.

 

وی گفت که رئیس جمهوری از ابتدای انتشار اخبار مربوط به زلزله کهگیلویه و بویر احمد در تماس های تلفنی با وزیر کشور و مسئولان ذیربط، پیگیر موضوع بوده و تاکید کرده است که باید امکانات دولت و سایر نهادهای عموم و تشکل های مردمی در مسیر اقدامات درمانی و امدادی هماهنگ شوند.

 

زمین لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر صبح چهارشنبه استان کهگیلویه وبویر احمد حوالی سی سخت را تکان داد و علاوه بر خسارات وارده، تعدادی از هموطنان نیز مصدوم شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------