آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

سخنراني متحرك غرضي در باره انتخابات!



اخبار,اخبار سیاسی,سخنرانی غرضی

 

اخبار سیاسی - روایت غرضی از ریاست‌جمهوری
سخنراني متحرك غرضي در باره انتخابات!

  افتتاح روز (سه شنبه) کنفرانس ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی در مرکز همایش های صدا و سیما دارای حاشیه های جالب از جمله جلسه کوتاه پرسش و پاسخ غرضی با شرکت کنندگان بود.

به گزارش ایرنا، بالای سن محل سخنرانی سخنرانان تبدیل به پیاده رویی برای غرضی شده بود چرا که وی گفت: نمی توانم یکجا ثابت بایستم و سخنرانی کنم. وی در این مراسم دائم در حال حرکت بود و راه می رفت تا سخنرانیش را به پایان رساند و حتی تدابیری برای داشتن میکروفن همراه برای غرضی اندیشیده شده بود.

 

غرضی در جلسه پرسش و پاسخ کنفرانس ملی پژوهش های نوین در علوم انسانی در پاسخ به مجری برنامه که گفت هر کسی سوالی از آقای غرضی دارد به صورت کتبی بنویسد تا پاسخگو باشد، افزود: افراد حاضر در این جلسه می توانند با شماره تلفن همراه من نیز تماس بگیرند تا پاسخگوی آنان باشم!

وی در ارتباط با سوالی در خصوص هزینه های کلان کاندیداها در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: بنده در انتخابات شرکت و 52 میلیون تومان هزینه برگزاری تبلیغات انتخاباتی کردم. وی اظهار داشت: 25 میلیون تومان آن را برای برنامه های مستند و مابقی را برای مخارج سفر به استان ها هزینه کردم. 37 میلیون نفر از مردم ایران پای صندوق های اخذ رای آمدند و رای دادند، شما رای دادید، چشم شما رای دهنده ها باید باز می بود که به چه کسی رای می دهید. البته من می دانم که هیچ یک از شماها به من رای نداده اید!

وی گفت: رژیم شاهنشاهی رفته، به عقیده من گروه های سیاسی هم رفته اند و تنها جامعه مانده است و برخی با کشور کار دارند و من با ملت کار دارم، 10 رییس جمهور، 10 دولت و 10 مجلس عوض شدند، این دولت ها همه دست در جیب فقرا کردند. من به هیچ وجه حاضر نبودم هیچ گروه و دسته ای از من حمایت کند من ستادی نداشتم و زمانی که اعتراض مردم را شنیدم وارد کار شدم.

وی با بیان اینکه هر کس از جیب مردم خرج کند به سرنوشت چهار دولت قبلی گرفتار می شود، اظهار داشت: من گفتم که به دولت ضد تورم فکر می کنم و گفتم اگر وارد عرصه شوم 55 میلیون رای می آورم که مخالفان من در شهرها و روستاها راه افتادند که رای نمی آوری.

* تعریف غرضی از یارانه
غرضی در ارتباط با موضوع یارانه نیز گفت که یارانه فروش قدرت سیاسی برای خرید رای فقراست.

* تعریف غرضی از سواد
غرضی در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در کنفرانس در خصوص وجود 30 درصد بیسواد ، 20 درصد بیسواد مطلق و 45 درصد افراد زیر خط فقر نیز با بیان این که برخی به خاطر سیب زمینی و برخی برای چلوکباب رای می دهند، گفت: هر کس که با کامپیوتر کار کند باسواد است یا نه ؟ اما سواد الهام الهی به فردی است که مسوولیت دارد. وی ادامه داد: در انتخابات تمام سیاستمداران و جامعه شناسان گفتند که 15 تا 18 میلیون نفر برای رای دادن می آیند اما 37 میلیون نفر آمدند که اینها باسواد هستند.

اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------