آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

تشکیل پرونده برای ترامپ از سوی دستگاه قضایی ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

دستگاه قضایی برای ترامپ پرونده ضد حقوق بشری تشکیل می دهد

ایرنا نوشت: محمدعلی پورمختار با اشاره به طرح تحریمی آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی اظهارکرد: در طول 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحریم های نوشته و نانوشته آمریکا علیه ملت ایران بودیم، طرح تحریمی اخیر نیز درهمین راستا شکل گرفته است.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ درمجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، آمریکا تحریم های گوناگونی علیه ایران درنظرگرفته است تا بتواند موج عظیم انقلاب را مهار کند اما سالهای اخیر شاهد صدور انقلاب به کشورهای دیگر و توسعه صنایع مختلف از جمله صنعت دفاعی درایران بوده است.

 

وی با بیان اینکه تحریم های آمریکا بی اثر خواهد بود گفت: تحریم های آمریکا، فشار ظاهری و صوری است تا در عرصه بین الملل خودی نشان دهد، چرا که واشنگتن دیگر جایگاه سابق خود را در میان حامیانش در خاورمیانه و آمریکا از دست داده است.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد: تحریم های اخیر آمریکا در واقع نفس های آخر واشنگتن است و قطعا طرح مادر و تحریم تاریخی آمریکا شکست خواهد خورد و باعث فرو ریختن ابهت قطعی آمریکا و خیزش جهانیان علیه آن خواهد شد.

 

پورمختارهمچنین طرح تقابلی مجلس را ارزیابی کرد وگفت: نمایندگان مجلس شوری اسلامی طرح خوبی را برای تقابل با آمریکا تنظیم کرده اند که راهبردهای خوبی برای وزارت امور خارجه و سپاه پاسداران طراحی کرده است و طرف دیگر تحریم اشخاص و مقاماتی که علیه ایران اقدام می کنند را در نظر دارد.

 

وی ادامه داد: افرادی که علیه منافع کشور و حقوق بشر مرتکب جرم شوند نیز شناسایی خواهند شد و دستگاه قضایی نسبت به تحریم و صدور حکم علیه آنها اقدام می کند.

 

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه قضایی نقش مهمی در طرح تقابل با اقدامات آمریکا برعهده گرفته است، دستگاه قضا پرونده ای برای رئیس جمهور آمریکا به دلیل اقدامات ضد حقوق بشری و خلاق قوانین تشکیل می دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------