آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

افخم: گفت‌وگوها با 1+5 صریح و جدی بود



اخبار,اخبار سیاسی,مذاکرات ایران و‌ آمریکا


 اخبار سیاسی - افخم: گفت‌وگوها با 1+5 صریح و جدی بود

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت تحرکات تروریستی در عراق گفت: متاسفانه این اقدامات با حمایت‌های گروه‌های تروریستی در منطقه به عمل می‌آید که موجب تبعات منفی در برخی کشورها و منطقه هستیم و امیدواریم این مسائل با همبستگی مجموعه عوامل و مسوولان عراقی پایان یابد.

به گزارش ایسنا، افخم با اشاره به مذاکرات ایران و‌ آمریکا اظهار کرد: تیم مذاکراتی کشورمان طی دو روز گذشته و امروز و فردا دیدارهای صریح و جدی را با طرف‌های مذاکراتی خود شروع کرده است.

وی ادامه داد: دیدار با طرف آمریکایی با حضور نماینده اتحادیه اروپا خانم اشمیت انجام شد.

افخم گفت: چارچوب گفت‌وگوها کاملا متمرکز بر موضوع هسته‌ای بوده و گفت‌وگوها صریح، شفاف و جدی بوده است. همانطور که مسئول هیات ایرانی اشاره کردند در مجموع گفت‌وگوها مفید بوده است و سعی می‌شود گفت‌وگوها تا قبل از دور جدید گفت‌وگوها در وین در سطوح کارشناسی و سیاسی به طور منسجم‌تری انجام شود تا ابعاد بیشتری بررسی و دیدگاه‌ها مبادله شود. همچنین در این روند از زمان بهترین استفاده به عمل می آید.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: اولویت ایران احقاق حقوق هسته‌ای‌اش است و فکر می‌کنیم پذیرش واقعیت بخش مهمی از روند جاری مذاکرات است که طرف‌های مذاکره‌کننده ما باید به سمت آن حرکت کنند و در مسیر احترام حقوق ملت ایران و تثبیت این حقوق معتقدیم که باید تصمیم سختی بگیرند.

وی همچنین درباره نماینده ایران در چهل و یکمین اجلاس مشورتی سازمان همکاری‌های اسلامی در جده گفت: این اجلاس 28 و 29 خرداد برگزار شود و آقای سرمدی قائم مقام وزارت خارجه ریاست هیات ایرانی را برعهده دارد.
 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------