آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

دهقانی: بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون امنیت ملی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , دهقانی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که ادامه بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه به جلسه فردا (دوشنبه) کمیسیون موکول شد. 

کمال دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صبح امروز پیشنهادات نمایندگان درباره طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه را مورد بررسی قرار داد.

 

وی افزود: تلاش کمیسیون امنیت ملی انجام کار کارشناسانه در بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه است، به همین دلیل منتظر نظارت کمیسیون های فرعی بررسی کننده این طرح می ماند که جلسات این کمیسیون ها در روز سه‌شنبه برگزار می شود لذا این احتمال وجود دارد که  این طرح هفته آینده در صحن علنی مطرح شود.

 

دهقانی در عین حال گفت: کمیسیون امنیت ملی این طرح را به صورت جدی مورد بررسی قرار می دهد، لذا اگر کمیسیون فرعی نظراتشان را هرچه سریعتر اعلام کنند احتمال مطرح شدن این طرح در جلسات علنی سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری وجود دارد.

 

کلیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه در جلسه فوق العاده در ۷ مرداد در کمیسیون امنیت ملی به تصویب رسید، طرحی که نمایندگان با یک فوریت آن در جلسه علنی ۲۷ تیرماه موافقت کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------