آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

ظریف در صفحه توئیتر: رییس جمهوری آمریکا برای جلوگیری از انزوا، ایران را مقصر جلوه می دهد



وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا همواره قصد نابودی برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) را داشته است، گفت: برای جلوگیری از انزوا، او تلاش می کند ایران را مقصر جلوه دهد. 

به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف این مطلب را روز جمعه در صفحه توئیتر خود نوشت.

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ظریف

وی در این توئیت نوشت: «رئیس جمهوری آمریکا همواره قصد نابودی برجام را داشته است. برای جلوگیری از انزوا، او تلاش می کند ایران را مقصر جلوه دهد. سوء نیت علاوه بر نقض متن و روح برجام توسط آمریکا!»

 

به گزارش ایرنا، حسن روحانی رییس جمهوری ایران در مراسم تحلیف دور دوم ریاست جمهوری خود در مجلس شورای اسلامی از سوی مردم و مسئولین کشور به صراحت اعلام کرد که ملت ایران آغازگر نقض برجام نخواهد بود ولی در مقابل تداوم بد عهدی های آمریکا ساکت نمی نشیند.

 

وی تاکید کرد: گرچه تاکنون گره های زیادی از اقتصاد کشور در حوزه تحریمی گشوده شده ولی بد عهدی های امریکا در اجرای برجام به دلیل اعتیاد حاکمیت این کشور به سیاست غیر قانونی و ناکارآمد تحریم و تهدید غیر قابل اعتماد بودن امریکا به عنوان شریک و حتی طرف مذاکره را برای جهان و حتی متحدین دیرین امریکا به اثبات رسانده است.

 

وی یادآور شد: حل و فصل موضوع هسته ای و خارج شدن پرونده هسته ای از فصل منشور ملل متحد و لغو قطعنا مه های شورای امنیت و همچنین لغو تحریم های ظالمانه در حوزه هسته ای یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------