آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

رحیمی : نظر مثبت فراکسیون امید به ۶ وزیر پیشنهادی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , رحیمی

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با اشاره به حضور ۶ وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت که مجموع نگاه‌ها به این وزرا مثبت و سازنده بود. 

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: فراکسیون امید امروز صبح میزبان وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، خارجه، اطلاعات، دادگستری، نفت و بهداشت بود. جلسه‌ای که به ارائه برنامه‌ وزرا و پرسش و پاسخ اختصاص پیدا کرد.

 

وی افزود: در این جلسه وزرای پیشنهادی برنامه‌های خود را توضیح دادند و اعضای فراکسیون امید سوالات جدی در حوزه ملی و منطقه‌ای و برنامه‌های وزرا مطرح می‌کردند سوالاتی که بعضا از جانب وزرا پاسخ داده شد.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: مجموعا نگاه‌ها نسبت به این ۶ وزیر پیشنهادی مثبت و سازنده بود. بحث چالشی با هیچ وزیری مطرح نشد که می‌توان در مجموع جو را مثبت ارزیابی کرد. البته این جلسات مختص به استماع و پرسش و پاسخ است. ارزیابی نهایی در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود و فراکسیون امید جمع بندی خود را در جلسه روز پنجشنبه نسبت به کل کابینه اعلام می‌کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه جلسه صبح فراکسیون از ساعت ۷ آغاز شد،‌ گفت که فراکسیون امید در جلسه بعد از ظهر میزبان وزرای پیشنهادی ارتباطات، کشاورزی،‌ کشور و ورزش و جوانان است که به نظر می‌رسد تا ساعت ۲۰ به طول بیانجامد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------