آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

ترامپ در توهم زندگی می‌کند/ سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون دلاری در بخش رادیودارو



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , علی اکبر صالحی

رییس سازمان انرژی اتمی در خصوص اظهارات اخیر ترامپ درباره عدم پایبندی ایران به برجام گفت: آقای ترامپ برای خودش در توهم زندگی می‌کند. 

به گزارش ایلنا علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص مهم‌ترین اولویت بحث هسته‌ای گفت: مهم‌ترین اولویت این است که فعالیت‌های صنعت هسته‌ای را در همه ابعاد با قدرت پیش ببریم. 

 

او افزود: دو نیروگاه که با روس‌ها خوب پیش می‌رود؛ در مورد بیمارستان هسته‌ای هم تقریبا قراردادی بسته شده و مسائل مالی آن ۹۰ درصد جلو رفته است؛ این پروژه اگر جلو برود پروژه‌ای عظیم  خواهد بود که در منطقه غرب آسیا بی‌نظیر است.

 

صالحی افزود: در مسائلی از قبیل اکتشاف، استخراج و پیش ران فعالیت‌های زیادی داریم. مساله تحقیق و توسعه و سانتریفیوژ‌های نسل جدید و رادیو دارو‌ها نیز مطرح است. در این حوزه سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون یورویی در حال انجام است و این پروژه‌ای بسیار عظیم است. 

 

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در صورتی که به نتیجه برسیم بزرگ‌ترین تولیدکننده رادیو دارو در غرب آسیا تبدیل خواهیم بود که به  کل کشور‌ها ان‌شاالله صادرات خواهیم داشت.

 

صالحی در خصوص اظهارات اخیر ترامپ درباره عدم پایبندی ایران به برجام گفت: آقای ترامپ برای خودش در توهم زندگی می‌کند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------