آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

۲ هزار میلیارد ریال به بودجه سال ۹۶ سازمان انرژی اتمی اضافه می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سازمان انرژی اتمی

در صورت نهایی شدن طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا ۲ هزار میلیارد ریال به بودجه سازمان انرژی اتمی اضافه می‌شود. 

به گزارش ایسنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس و براساس ماده ۱۱ طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، ماده ۱۱ طرح را به این شکل به تصویب رساندند که به منظور تقویت بنیه دفاعی کشور، افزایش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تروریسم، تقویت بنیه دیپلماسی، رصد اطلاعاتی، پیشران و پدافند هسته‌ای، حفظ ثبات منطقه و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تحقق اصل یکصد و پنجاهم قانون اساسی دولت مکلف است مبلغ ۲۰  هزار میلیارد ریال تخصیص دهد.

 

۵۰ درصد مبلغ مزبور به منظور گسترش فعالیت‌های موشکی در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح و ۵۰ درصد دیگر میان وزارتخانه‌های اطلاعات،‌ خارجه و دفاع به طور مساوی تقسیم شود. همچنین دولت موظف است به منظور توسعه فعالیت‌های صلح آمیز فنی،‌ پژوهشی و صنعتی از حوزه اکتشاف،‌ استخراج و فرآوری مواد هسته‌ای مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال را به سر جمع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و هزینه‌ای بودجه سال ۹۶ سازمان انرژی اتمی اضافه کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------