آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

شوخی رئیس جمهور با لاریجانی و نمایندگان/ روحانی: من 20سال مثل شما بودم/ حاشیه



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رییس‌جمهور

رییس‌جمهور که امروز برای حمایت از کابینه پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی رفته است، در حالی که اولویت‌های دولت دوازدهم را تشریح می‎کرد با تذکر رییس مجلس شورای اسلامی مواجه شد که سقف زمان سخنرانی او را یادآوری می‎کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، لاریجانی خطاب به رییس جمهور گفت: شما دو ساعت و نيم وقت داريد. قسمتي از وقتتان را در ابتدا و قسمتي را هم بعد از سخنان 5 نماينده موافق و مخالف کابينه پيشنهادي صرف کنيد.

 

حجت الاسلام حسن روحانی هم در پاسخ به رییس مجلس هم با خنده گفت: بله دو ساعت و نيم وقت دارم، اما خب مستمع صاحب سخن را بر سر كار آورد! ما آمده  ايم بيشتر صحبت كنيم اما تبع مجلس اينگونه است.

 

وي افزود: من هم بيست سال مثل شما بودم و الان دارم پس مي‎گيرم! همین برخوردها را با رییس‌جمهورها و نخست وزیرها در زمان کابینه داشتیم!

 

اشاره روحانی به همهمه در صحن مجلس و بی‌نظمی نمایندگان و بی‌توجهی به سخنان ابتدایی او در دفاع از کابینه بود که يک بار منجر به قطع سخنان وي از سوي رئيس مجلس شد تا لاريجاني با تذکراتي به نمايندگان از آنها بخواهد روي صندلي خود بنشينند و تردد نداشته باشند.

 

رئيس جمهور ادامه داد: من بحث هايي را مي گويم اما بقيه بحث ها را آقای جهانگيري مي گويند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------