آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

نظر دستیار ویژه رئیس‌جمهور درباره استخدام‌های مازاد دولت قبل و استخدام جدید



اخبار,اخبار سیاسی,استخدام‌های مازاد دولت قبل و استخدام جدید

 
 اخبار سیاسی - نظر دستیار ویژه رئیس‌جمهور درباره استخدام‌های مازاد دولت قبل و استخدام جدید

دستیار ویژه رئیس جمهور، گفت: دولت قبلی ۳۰۰ هزار نفر نیرو را خارج از نرخ استاندارد استخدام کرده است و مردم از دولت انتظار استخدام نداشته باشند.

علی یونسی که به نمایندگی از دولت به شهرستان کوهدشت سفر کرده شامگاه چهارشنبه در جمع مردم کوهدشت اظهار کرد: ما خبر داریم که لرستان جز بیکارترین استان‌های کشور است و این یک فاجعه بزرگ است ولی مهم‌تر نحوه حل این فاجعه است که ما بتوانیم آمار بیکاری را در این استان کاهش دهیم.

وی افزود: پایین آمدن نرخ بیکاری در استان و به ویژه شهرستان کوهدشت بدون همت دولت مردان و همینطور مردم و ورود سرمایه‌گذارهای خصوصی امکان‌پذیر نیست و من از همه مردم، متخصصان، نخبگان و بازاریان برای حل این مشکل درخواست کمک دارم.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان سخنان و تعهد امروز رئیس جمهور مبنی بر قطعی شدن اجرای سد معشوره، تصریح کرد: این بهترین هدیه به مردم کوهدشت و استان لرستان است.

وی افزود: رئیس جمهور قول داده که ۲ میلیون دلار در استان لرستان سرمایه‌گذاری شود و این رقم در سفرهای استانی این دولت بی سابقه است و هیچ جایی چنین رقمی سرمایه‌گزاری نشده است و من این قول و تعهد را می‌دهم که این مبلغ به طور حتم واریز، نظارت و اجرایی شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه مهم‌ترین ثروتی که خداوند به مردم کوهدشت داده است ثروت فرهنگ و دین‌داری است، بیان کرد: مردم مطمئن باشند که دوران کار شروع شده است و فقط باید کمی صبر داشته باشید و مطمئن باشید وضعیت سال بعد کشور فرق‌های زیادی با شرایط کنونی دارد.

وی افزود: سرمایه‌های عظیم خدادادی، کشاورزی، دام داری، نیروی انسانی، جوانان زیاد همگی از ظرفیت‌های بالای کوهدشت هستند ولی متاسفانه جوانان کوهدشتی به شهرهای دیگر جهت کار سفر می‌کنند که باید این فرهنگ جا بیفتد که این افراد حتی اگر کارگری هم می‌کنند در شهر خودشان مشغول به کار باشند.

حجت‌الاسلام یونسی با بیان اینکه دولت قبلی ۳۰۰ هزار نفر نیرو را غیر اصولی و خارج از نرخ استاندارد استخدام کرده است، اظهار کرد: مردم از دولت انتظار استخدام نداشته باشند زیرا من به طور صریح بگویم که دست دولت فعلی کاملا قفل و بسته است و هیچ استخدامی نداریم.

نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: جوانان باید از دولت کار بخواهند و منتظر کارمندی نباشند زیرا کارمندی هیچ دردی از جوانان دوا نمی‌کند و انتظاری بیهوده است.

وی اظهار کرد: اگر سد معشوره اجرایی شود ۱۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود و مشکل تعداد زیادی از جوانان شهرستان کوهدشت حل می‌شود و این گونه کارها ایجاد اشتغال است.

حجت‌الاسلام یونسی با انتقاد از سرمایه‌گذاران شهرستان کوهدشت عنوان کرد: سرمایه‌داران کوهدشتی نباید بروند در تهران سرمایه‌گذاری و برج‌سازی کنند بلکه باید به کوهدشت بیایند و امنیت و اشتغال ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه اصلی شهرستان کوهدشت و استان لرستان جوانان هستند و جوانان در هر صحنه‌ای چون محافل سیاسی علمی و راهپیمایی‌ها حاضر هستند و ما باید نگاه ویژه به جوانان داشنه باشیم.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی عنوان کرد: لرستان سرزمین علما و بزرگان است و بزرگانی چون آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله آدینه وند که خود بنده و خیلی از بزرگان نیز از شاگردان وی بوده‌ایم در این استان زندگی می‌کرده‌اند.

وی بیان کرد: ما احساسات امام جمعه و مسئولان را درک می‌کنیم و امیدواریم سال آینده وضعیت این شهر مطلوب‌تر شود و مشکل بیکاری به حداحقل برسد.

حجت‌الاسلام یونسی به نامه‌های مردمی اشاره کرد و گفت: این نامه‌ها یا برای شغل است، یا کمک مالی و یا بیماری و استخدام دولتی که من از مردم می‌خواهم این کار را انجام ندهند. چرا که این کمک‌های زود گذر و موقت دولتی دردی را دوا نمی‌کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور اظهار کرد: مطمئن باشید تمام طرح‌های پیشنهادی و نیمه کاری کوهدشت از طریق نماینده کوهدشت پیگیری می‌شود و بنده شخصا نظارت و پیگیری می‌کنم.
  اخبار سیاسی - تسنیم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------