آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

درخواست وکیل مه آفرید از لاریجانی برای حضور در مجلس/ واکنش به اظهارات نمایندگان مجلس درباره شرکت های گروه آریا



اخبار, اخبار سیاسی,علی لاریجانی

 
 اخبار سیاسی - درخواست وکیل مه آفرید از لاریجانی برای حضور در مجلس/ واکنش به اظهارات نمایندگان مجلس درباره شرکت های گروه آریا

نمایندگان مجلس هنوز نمی دانند اختلاسی به وسعت سه هزار میلیارد تومان اصلا اتفاق نیفتاده و کل بدهی موضوع حکم این پرونده به عنوان رد مال در حدود یک هزار و 250 میلیارد تومان است که در جریان رد آن به بانک ملی و سه بانک دیگر هستیم.

  وکیل مدافع مه آفرید امیر خسروی که حکم اعدام وی سحرگاه سوم خرداد در زندان اوین اجرا شد در واکنش به اظهارات اخیر برخی نمایندگان مجلس در خصوص بحرانی بودن شرکت های متعلق به گروه آریا و لزوم دخالت کمیته های کارگری گفت که تمامی این شرکت ها توسط ناظرین دادستانی اداره می شود و نیازی به دخالت هیچ فرد یا نهاد دیگری وجود ندارد.

غلامعلی ریاحی در گفت و گو با پیام نو اظهار کرد: بسیاری از مطالبی که از جانب نمایندگان مجلس مطرح می شود به علت اینکه اطلاعات دقیق و درستی در اختیار ندارند، شبهاتی ایجاد می کند.

وکیل مه آفرید امیرخسروی ادامه داد: نمایندگان مجلس هنوز نمی دانند اختلاسی به وسعت سه هزار میلیارد تومان اصلا اتفاق نیفتاده و کل بدهی موضوع حکم این پرونده به عنوان رد مال در حدود یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان است که در جریان رد آن به بانک ملی و سه بانک دیگر هستیم.

ریاحی افزود: از لحاظ اجرا، همان گونه که دادستان کل کشور به دفعات اعلام کرده بود می بایست ابتدا رد مال کامل شود ولی به هر حال وصول جریمه نقدی مقدم بر رد مال صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه که در حکم دادگاه آمده، اموال مه آفرید در اختیار دادستانی است.

وکیل مه آفرید امیر خسروی گفت:‌ تاکنون گفته می شد مه آفرید امیر خسروی اصولا تولید و شرکتی نداشته و تمام شرکت ها کاغذی بوده حالا گفته می شود برای اداره شرکت هایش و بیکار نشدن کارگرانش در سطح چند استان ضرورت دارد کمیته های کارگری دخالت کنند در حالی که تمامی این شرکت ها توسط ناظرین دادستانی اداره می شود و نیازی به دخالت هیچ فرد یا نهاد دیگری وجود ندارد.

ریاحی ادامه داد: به منظور تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات درست به نمایندگان از رییس مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم ترتیبی دهد با حضور در یکی از کمیسیون های مجلس اطلاعات درست و مستند در اختیار نمایندگان قرار گیرد یا پاسخ کتبی تهیه شده از تریبون مجلس به منظور رفع شبهات ایجاد شده قبل و بعد از اعدام مه آفرید قرائت شود.
 اخبار سیاسی - پیام نو
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------