آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

نقوی‌حسینی: سیاست‌های ترامپ نتیجه‌ای جز ایجاد بحران عمیق در آمریکا نخواهد داشت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , نقوی حسینی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که سیاست‌های ترامپ در آمریکا نتیجه‌ای جز ایجاد بحران عمیق نخواهد داشت.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در تحلیل از اتفاقات یک ماه گذشته در آمریکا گفت: سیاست‌های اعلامی و عملی ترامپ باعث بروز اتفاقاتی در جامعه‌ آمریکا شده که نتیجه‌ آن تنها به ایجاد بحران‌های عمیق ختم می‌شود.

 

وی با بیان این‌که تبعیض نژادی در آمریکا در حال احیا شدن است، افزود: این روزها شاهد زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات، بی توجهی به حقوق اقلیت‌ها و عدم رعایت حقوق شهروندی در جامعه‌ آمریکا هستیم که همه این‌ها از سیاست‌های غلط رئیس جمهور آمریکا نشات می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: این سیاست‌ها باعث شده که برخی از موسسات پزشکی جهان که پیش از این به بررسی سیستم فکری رهبران کشورهای مختلف همچون هیتلر و ناپلئون می‌پرداختند، اقدامات ترامپ را بررسی کرده و به این نتیجه برسند که احتمالا مغز ترامپ معیوب است که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند. اقداماتی که نتیجه آن ایجاد ابهام در وضعیت آینده آمریکا است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان گفت که با این وضع از سیاست‌ گذاری‌های ترامپ آینده آمریکا مشخص نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------