آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

تعیین ترکیب هیئت‌رئیسه فراکسیون امید/ تابش و حسین‌زاده نواب رئیس و پارسایی سخنگو شدند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تعیین ترکیب جدید هیئت رئیسه این فراکسیون در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد. 

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: در جلسه صبح امروز هیئت رئیسه فراکسیون امید آقایان تابش و حسین‌زاده به عنوان نواب رئیس و خانم سعیدی و آقای حضرتی به عنوان ناظرین هیئت رئیسه انتخاب شدند.

 

وی افزود: همچنین بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدم و آقایان کواکبیان، رحیمی و نجفی خوشرودی به عنوان دبیران هیئت رئیسه برای یک سال انتخاب شدند.

 

پارسایی اضافه کرد: در این جلسه همچنین این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که باید تغییراتی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و قرار شد با فعال کردن کمیته ها در سال جاری چند طرح و پیشنهاد اثرگذار در موضوعات مختلف را در مجلس مطرح کنیم.

 

به گزارش ایسنا، روز گذشته در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید محمدرضا عارف به عنوان رئیس و محمدرضا تابش، فاطمه سعیدی، عبدالکریم حسین زاده، علی نجفی خوشرودی، الیاس حضرتی، مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی و بهرام پارسایی به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------