آخرین اخبار سیاسی

عراقچی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه گفت: مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. باید پس از زدن ضربه نظامی وارد…

احمدی: در خدمت به مردم خطوط سیاسی معنا ندارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,علی اصغر احمدی

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مدیران در کنار یکدیگر و برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی منطقه با حفظ وحدت و اتحاد تلاش کنند. 

به گزارش ایسنا، علی اصغر احمدی در همایش هفته دولت که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، با تاکید بر لزوم حفظ ارزش ها اظهار داشت: باید بدانیم که این ارزش های انقلاب اسلامی بود، که ما را از ظلمت به سوی نور هدایت کرد.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دولت باید زمینه ساز فعالیت مردم و بخش خصوصی در عرصه اقتصاد و تولید باشد اظهار داشت: دولت به جز در مواردی همچون امور حاکمیتی و نظم و امنیت عمومی و... نباید تصدی گری کند. زیرا تجربه نشان داده که هرگاه امور را به دست مردم سپرده ایم نتایج مثبت و درخشانی حاصل شده است.

 

وی گفت: مهمترین پارامتر در نقش دولت ها این است که در چارچوب قانون اساسی بستر و زمینه را برای اظهار وجود بخش خصوصی فراهم کنند.

 

وی لزوم اتحاد در مقابله با دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجموعه نظام در خدمت رفاه مردم حرکت می کنند و در راستای خدمت به مردم خطوط سیاسی معنا ندارد، باید مدیران که در کنار یکدیگر و برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی منطقه با حفظ وحدت و اتحاد تلاش و امنیت لازم برای جذب سرمایه گذاران را فراهم کنند. زیرا سرمایه و سرمایه ‌گذار نیازمند امنیت برای حضور است.

 

بر اساس این گزارش، هم زمان با هفته دولت و با حضور علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی ۵ طرح عمرانی در شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

 

برای اجرای این طرحها شامل استخر سازمان آتش‌نشانی شهرداری، ساختمان اصناف، پردیس سینمایی فجر، مرکز جامع سلامت مهر واوان و مجتمع تجاری- سینمایی در شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------