آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

تعیین تکلیف انتصاب استانداران در کوتاهترین فاصله/ جابجایی قطعی تعدادی از استانداران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: درصدد هستیم در کوتاهترین فاصله برای اینکه تزلزلی در مدیریت استان ها ایجاد نشود موضوع انتصاب استانداران تعیین تکلیف شود و این کار را انجام می دهیم. 

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران درباره نحوه تغییر و انتخاب استانداران افزود: در جلسه امروز هیات دولت هفت نفر از استانداران را انتخاب شدند که چهار نفر از آنان از استانداران موجود بودند و جابجا شدند و سه نفر نیز استاندار جدید آمدند.

 

وی ادامه داد: در دوره جدید براساس ارزیابی ها از عملکرد استانداران بنای ما این است که تعدادی از استانداران قطعا جابجا خواهند شد.

 

وزیر کشور یادآور شد: برخی از استانداران موجود نیز تقاضا کردند در دستگاه های اجرایی دیگر ادامه همکاری دهند، برخی نیز خودشان تقاضا کردند از خدمت دولت مرخص شوند که این شامل بازنشستگی و اینگونه موارد می شود.

 

رحمانی فضلی افزود: به هر حال درصدد هستیم در کوتاه ترین فاصله برای اینکه تزلزلی در مدیریت استان ها ایجاد نشود و تعیین تکلیف شود این کار را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: قول داده بودیم که تا پایان شهریور همه را قطعی کنیم و در حال حاضر آمادگی داریم اگر دولت در دستور جلسه قرار دهد گزینه بقیه استان ها را نیز بیاوریم و تصمیم بگیریم.

 

وزیر کشور در در خصوص انتخاب استانداران زن نیز گفت: در این زمینه دنبال هستیم و تلاش می کنیم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------