آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

حدادعادل: احمدي‌نژاد رايانه‌اي است كه ما نرم‌افزارش را نداريم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حدادعادل

 

غلامعلي حدادعادل كه مهمان اين هفته برنامه دستخط بود، از نگاهش به سياست گفت. او با اذعان به اينكه فكر نمي‌كرديم كلا فهرست اصولگرايان در مجلس راي نياورد، در مورد مجلس دهم گفت: من تصور مي‌كنم يك مجلسي است كه هيچ جرياني از جريانات سياسي حاكميت مطلق ندارد.

 

مجلسي است كه دو الي سه جريان به يك شكلي با هم در توازن و تعادل هستند. از دو الي سه طرف به هم فشار مي‌آورند ولي برآيند اين فشارها هيچ جرياني حاكم نيست. حداد عادل انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم را نيز خيلي جدي توصيف كرد و گفت: اصولا از بعد از انتخابات آقاي هاشمي يعني از ۷۶ به بعد، انتخابات رياست‌جمهوري در ايران رقابتي شد. يعني رقابت جدي شده است چون تا آن زمان همه مي‌توانستند نتيجه را پيش‌بيني كنند.

 

ولي از ۷۶ به بعد انتخابات رياست‌جمهوري عرصه رقابت جدي شده است و هر چه زمان مي‌گذرد جدي‌تر مي‌شود. حداد عادل در پاسخ به مجري برنامه كه پرسيد ثبت نام احمدي‌نژاد در انتخابات را پيش‌بيني مي‌كرديد يا خير، گفت: من درباره آقاي احمدي‌نژاد تعبيري دارم كه آن پاسخ همه سوالات شماست. من مي‌گويم آقاي احمدي‌نژاد يك رايانه‌اي است كه ما نرم‌افزارش را نداريم و نمي‌توان پيش‌بيني كرد چه اتفاقي رخ مي‌دهد. او از تصميم اصولگرايان براي حمايت از احمدي‌نژاد در سال‌هاي ٨٤ و ٨٨ دفاع كرد و گفت: هر تصميم سياسي را بايد در مختصات زماني و مكاني خود ارزيابي كرد.

 

 اخبار سیاسی  - اعتماد   

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------