آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

مجتهدزاده وکیل دادگستری: شهروندان می توانند از برخوردهای غیرقانونی گشت ارشاد، شکایت کنند/ بازگشت گشت ارشاد دوقطبی کردن جامعه است

مجتهدزاده وکیل دادگستری درباره بازگشت «گشت ارشاد» و برخوردهای صورت گرفته با زنان و دختران در خیابان به دیده بان ایران گفت: مطمئن باشید طرح…

رحمانی فضلی: باید در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر فعالیت کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور گفت: اگر می‌خواهیم تحلیل و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، پیش زمینه‌اش داشتن آمار درست است و اگر آن را نداشته باشیم حتماً نمی‌توانیم به اهداف برنامه‌هایمان برسیم. 

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی طی سخنانی در نشست بررسی راهکارهای رونق تولید، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری که با حضور جمعی از استانداران و مسئولان دستگاه‌های ملی و استانی در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه بنا بر این است که در استانها، برنامه های بالادستی ابلاغ و اجرا شود، گفت: ما در هر حوزه شاخص هایی را به استانداری‌ها اعلام می کنیم و استانداران طبق این شاخص‌های فرهنگی، اقتصادی و... برای استان برنامه‌ریزی می کنند.

 

وی افزود: اگر می‌خواهیم تحلیل و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، پیش زمینه‌اش داشتن آمار درست است و اگر آن را نداشته باشیم حتماً نمی‌توانیم به اهداف برنامه‌هایمان برسیم.

 

رحمانی فضلی تاکید کرد: باید زبان اعداد و ارقام را به دوستان ما آموخت تا بتوانند با آنها سخن بگویند و پی به نقاط ضعف و قوت ببرند و بدانند که کجاها به چه دلایل موفق بودیم و به چه دلایل نبودیم تا بتوانیم درست سرمایه‌گذاری کنیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: ما باید در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر فعالیت کنیم و آن را مدنظر قرار دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------