آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

چرا عشق من احمدی‌نژاد است؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احمدی‌نژاد

 

روزنامه شرق در مطلبی طنز به موضوع حضور احتمالی احمدی نژاد در دادگاه بقایی پرداخت.

در این مطلب آمده است:

 

بعد از اعلام این خبر که «وکیل‌مدافع حمید بقایی، معاون اجرائی محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری‌اش، گفته محمود احمدی‌نژاد در جلسه دادگاه بقایی که در روز ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود شرکت می‌کند»، مردم از ما سؤال کردند علت حضور احمدی‌نژاد در دادگاه چیست؟ و چرا احمدی‌نژاد این اواخر درباره اقتصاد و سیاست خارجی و وضعیت داخلی مملکت زیاد اظهارنظر می‌کند؟ پاسخ کاملا روشن است.

 

از قدیم گفته‌اند که همیشه متهم به سر صحنه برمی‌گردد! الان هم آقای احمدی‌نژاد هر چندوقت یک‌بار در عرصه سیاست خارجی و اقتصاد و اینا آفتابی می‌شود تا عادی جلوه کند! دقیقا توی شرلوک هولمز هم این‌طوری بود که هر کسی درباره مقتول بیشتر حرف می‌زد، آخرسر معلوم‌دار می‌شد همه‌چیز زیر سر خودش بوده.بعد هم همه شاکی هستند که چرا محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران (بله... شاید الان باور نکنید، ولی نام‌برده هشت سال رئیس‌جمهور شما بوده) درباره وضعیت بازداشت معاونش، حمید بقایی، این‌طور تند اظهارنظر می‌کند و همه را تهدید می‌کند؟ حتي خود بقایی هم طوری از روند بازداشتش حرف می‌زند که ما که نه سر پیازیم، نه ته پیاز، وقتی ویدئوهای این دو نفر را خطاب به مسئولان بلندپایه می‌بینیم، احساس خطر می‌کنیم و سریع چراغ‌ها را خاموش می‌کنیم که کسی نیاید ما را به اتهام اطلاع از جرم با خودش ببرد.

 

جدی می‌گویم. الان شما بزنی ماهواره اپوزیسیون این‌طوری حرف نمی‌زنند، اما نظر ما این است که دم احمدی‌نژاد گرم که پشت آدم‌هاش درمی‌آید. توی اصلاح‌طلب‌ها این‌طوری است که وقتی می‌روی برای بازپرسی، می‌بینی علاوه بر مدعی‌العموم، چهارتا از اساتید در گوش بازپرس می‌گویند ما که قبلا بهتان گفته بودیم! این پسره چموش است و تند می‌رود و حرف ما را گوش نمی‌کند و راستش برای خودش خوب است یک‌مدت آب خنک بخورد تا عقلش بیاید سر جاش! البته الان بعضی از این اساتید اصلاح‌طلب می‌گویند این عالمی باز چموش شد و گیر داد به ما. حیف ما که این‌همه پشت او درآمدیم.

 

پاسخ ما هم این است که بله! شما پشت ما درمی‌آیید، منتها ما را به‌عنوان جاده‌صاف‌کن می‌فرستی در منطقه مین و بعد از پشت ما که سوت شدیم و رفتیم هوا، درمی‌آیید و به راه بی‌خطرتان ادامه می‌دهید... هی هی هی... مثل اینکه دلمان خیلی پر است! درواقع طوری دلمان پر است که بعید نیست عکس احمدی‌نژاد را تتو کنیم روی بدنمان و اگر این‌دفعه کاندیدا شد حاضر باشیم براش همان کارهایی را بکنیم که رحیمی‌ها و بابک زنجانی‌ها و بقایی‌ها و... کردند. 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------