آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

قاسمی: آمریکا در جایگاه دخالت در امور قانونی دیگر کشورها نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,قاسمی
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت بیانیه مداخله جویانه آمریکا گفت: در جایگاهی نیستید که به دخالت و سیاه نمایی علیه اقدامات قانونی داخلی دیگر کشورهای مستقل و قلب حقایق بپردازید. 

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص قصاص متهم، معترف و محکوم به شهادت چند تن از شهروندان و پرسنل نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران، ضمن محکومیت این اقدام مداخله جویانه اظهار داشت: متهم ضمن برخورداری از وکیل و پس از طی مراحل قانونی و قضایی در محاکم جمهوری اسلامی ایران، به موارد اتهامی اعتراف کرده و در نتیجه مجرم شناخته شده و به اجرای حکم قصاص محکوم شد و اساسا حکم مذکور هیچگونه ارتباطی به باورها شخصی وی نداشته است.

 

قاسمی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا که امروزه خود در نقض تعهدات صریح بین المللی شهره خاص و عام است و طی یکسال گذشته از بسیاری از توافقات بین المللی به صورت یکجانبه خارج شده و از بار تعهدات و مسئولیت خود شانه خالی می کند و قوانین ضد حقوق بشری و تبعیض آمیز مهاجرتی رئیس جمهور این کشور، به ویژه سیاست بی رحمانه و ضد انسانی جدا کردن کودکان مهاجرین از مادرشان و پدران شان و اسکان آنها در کمپ ها، نه تنها موجب اعتراض بسیاری از کشورها، سازمان های بین المللی و افراد و شخصیت های جهان شده بلکه نزدیک ترین افراد به کاخ سفید را هم به مخالفت و اعتراض واداشته است، در جایگاهی نیست که به دخالت و سیاه نمایی علیه اقدامات قانونی داخلی دیگر کشورهای مستقل و قلب حقایق بپردازد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------